اپل همچنان مخالف تولید iMac لمسی

عصر کالا- فیل شیلر، از مدیران اپل، در مصاحبه‌ای گفته است این کمپانی برنامه‌ای برای ساخت iMac لمسی ندارد. آی مک های جدید Apple امسال وارد بازار می‌شوند. این شرکت قصد دارد در آینده یک Mac Pro جدید نیز معرفی کند.

اپل همچنان مخالف تولید iMac لمسی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبریلعصرکالا» به نقل از شهر خبر؛ به‌تازگی اخبار جدیدی در مورد خانواده Mac منتشر شده است؛ با انتشار این اخبار، برنامه اپل برای آینده این برند روشن‌تر شده است.

    در حال حاضر می‌دانیم اپل برای عرضه یک Mac Pro جدید و بازطراحی‌شده پس از سال 2017 (احتمالا سال 2018) برنامه‌ریزی کرده است و امسال نیز iMacهای جدید وارد بازار می‌شوند. این خبر برای کسانی که منتظر دمیدن روحی تازه در Mac Pro بودند و همچنین اشخاصی که خواهان قطعات بهتر در یک iMac رده‌بالا بودند خبر بسیار خوبی است.

    در هر صورت یک ویژگی در هیچ یک از iMacهای آینده وجود نخواهد داشت و آن صفحه‌نمایش لمسی است. Phil Schiller از اپل در گفتگو با BuzzFeed و دیگر رسانه‌ها تصریح کرده است این کمپانی برنامه‌ای برای استفاده از نمایشگرهای لمسی در خانواده iMacهای حرفه‌ای ندارد.

    شیلر در پاسخ به این سوال که آیا اپل ساختن iMac لمسی را بررسی می‌کند، به‌صراحت گفت: «خیر. صفحه لمسی حتی جزو قابلیت‌هایی نیست که کاربران حرفه‌ای به صحبت کردن در موردش علاقه‌مند باشند. آن‌ها به ویژگی‌هایی همچون کارایی، فضای ذخیره‌سازی و قابلیت ارتقا علاقه دارند.»

    بحث‌ها پیرامون آی‌مک‌های لمسی سال گذشته بالا گرفت؛ هنگامی‌که مایکروسافت رایانه all-in-one غول‌پیکر Surface Studio را معرفی کرد که صفحه‌نمایش لمسی‌اش یکی از دلایل فروش بالای این محصول حرفه‌ای بود. اپل تایید کرده که توسعه‌دهندگان بزرگ‌ترین گروه کاربران حرفه‌ای را تشکیل می‌دهند و تعداد آن‌ها همچنان در حال رشد است، بنابراین استفاده از صفحه لمسی در دیوایس‌هایی جز آیفون، آیپد و اپل واچ توجیه منطقی ندارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر