پیش فروش هواوی پی ۱۰ لایت با قیمت نجومی آغاز شد!

عصر کالا- پس از معرفی گوشی های پی ۱۰ (Huawei P۱۰) و پی ۱۰ پلاس (Huawei P۱۰ Plus) در نمایشگاه MWC ۲۰۱۷، بسیاری از افراد در انتظار معرفی نسخه ارزان‌تر این گوشی ها یعنی پی ۱۰ لایت (Huawei P۱۰ Lite) بودند

پیش فروش هواوی پی ۱۰ لایت با قیمت نجومی آغاز شد!
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا»به نقل از آخرین خبر؛ اما مدیران در مورد نسخه کوچکتر اسمارت فون جدید خود هیچ صحبتی نکردند. با این‌حال برخی از فروشندگان اینترنتی با انتشار جزئیات مربوط به این محصول جدید، کاربران را تا حد زیادی با “P10 Lite” آشنا کردند. حالا نیز وب‌سایت ایتالیایی “Monoclick”، پیش فروش هواوی پی 10 لایت را با قیمت 350 یورو آغاز کرده است.

    با توجه به اسلاید لو رفته، هواوی پی 10 لایت به صفحه نمایشی 5.2 اینچی و فول اچ دی، دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0، چهار گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی (با پشتیبانی از کارت حافظه) مجهز خواهد شد. به‌علاوه احتمالا تراشه کایرین 655 (HiSilicon Kirin 655) با بهره‌گیری از پردازنده‌ای هشت هسته‌ای مسئول مدیریت اطلاعات در این گوشی جدید است. از دیگر ویژگی‌های هواوی P10 Lite نیز می‌توان به اندروید نوقا، بلوتوث 4.1، پشتیبانی از شبکه 4G-LTE و وای فای اشاره کرد.
    پیش فروش هواوی پی 10 لایت
    حالا که پیش‌فروش پی 10 لایت در هلند و ایتالیا آغاز شده، امیدواریم هواوی نیز این گوشی را در آینده نزدیک به صورت رسمی معرفی کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر