طرح انقلابی سامسونگ در راه است؛

تولید تلفن های همراه با ۱ ترابایت حافظه و ۱۰ برابر سریعتر از گذشته

عصر کالا- به لطف تراشه جدید حافظه سامسونگ، ممکن است گوشی هوشمند شما به زودی تا ۱ ترابایت حافظه ذخیر سازی داشته باشد. این موضوعی است که می تواند برای بسیاری از کاربران پر مصرف مهم باشد.

تولید تلفن های همراه با ۱ ترابایت حافظه و ۱۰ برابر سریعتر از گذشته
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از انتخاب، به لطف تراشه جدید حافظه سامسونگ، ممکن است گوشی هوشمند شما به زودی تا 1 ترابایت حافظه ذخیر سازی داشته باشد. این موضوعی است که می تواند برای بسیاری از کاربران پر مصرف مهم باشد.

    به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، پر کردن فضای محدود روی گوشی ها با برنامه ها، عکس ها و فیلم ها یکی از مشکلاتی است که اغلب افراد با آن رو به رو هستند اما به نظر می رسد این مشکل را می توان با حافظه جدید گوشی های سامسونگ حل کرد.

    درواقع به نظر می رسد گوشی هوشمند شما می تواند بیش از یک ترابایت  از حافظه داخلی را ذخیره کند و 10 برابر سریعتر از یک کارت حافظه استاندارد نیز اجرا شود.

    سامسونگ به واسطه ساخت گوشی های هوشمند شناخته شده است اما بخش حافظه شرکت سامسونگ نیز یکی از سودآورترین بخش های آن اعلام شده است که اخیرا تولید تراشه فلش 1 تراباینی را برای تلفن های هوشمند آغاز کرده است. در مورد زمانی که این تراشه ها در گوشی های هوشمند سامسونگ جا می گیرند هیچ توضیحی ارائه نشده است اما بر اساس برخی گمانه زنی ها  این تولید در نیمه اول سال جاری افزایش خواهد یافت.

    سامسونگ در این خصوص در بیانیه ای اعلام کرد: "علاقه مندان به گوشی های هوشمند به زودی قادر به لذت بردن از ظرفیت ذخیره سازی قابل مقایسه با یک نوت بوک خواهند بود و این یعنی نیازی به همگام سازی تلفن های خود با کارت های حافظه اضافی ندارند."

    ظرفیت 1 ترابایت دو برابر بالاتر از میزان آخرین محصول تولیدی این شرکت کره ای است. جدیدترین تراشه این شرکت در گوشی گلکسی نوت 9 استفاده شده که دارای یک رم 512 گیگابایتی است و وقتی یک کارت SD 512GB را دریافت می کند تا یک ترابایت ارتقاء را تجربه خواهد کرد.

    سامسونگ گفت که به لطف فناوری جدید خود به سرعت تا 1000 مگابایت بر ثانیه (MB / s)  دست می یابد و این یعنی؛ می تواند ویدیو 5 گیگابایتی کاملا Full HD را به مدت 5 ثانیه انتقال دهد، در حالی که این زمان در کارت های microSD معمولی حدود 1 دقیقه طول می کشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر