ال جی رو نمایی کرد

نسخه طلایی رنگ ال‌جی G۶

عصر کالا- همانطور که می‌دانید کمپانی ال‌جی از جدیدترین پرچمدار خود با نام ال‌جی G۶ در مراسم کنگره‌ جهانی موبایل امسال در چندین رنگ رونمایی نمود. حال این شرکت از پرچمدار خود با رنگ طلایی (Gold Amber) نیز در هنگ‌کنگ معرفی کرد.

نسخه طلایی رنگ ال‌جی G۶
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از شهر خبر ، اگرچه ال‌جی G6 با رنگ طلایی در سایت شرکت ال‌جی نیز قرار گرفته، بااین‌حال این شرکت هنوز به‌طور رسمی از رنگ جدید رونمایی نکرده است. به‌علاوه این احتمال نیز می‌رود که شاید به‌دلیل عرضه انحصاری این رنگ از ال‌جی G6 در کشور هنگ‌کنگ ( و احتمالا در چندین کشور آسیایی دیگر از جمله کره‌ جنوبی) ال‌جی این نسخه را هرگز به‌طور رسمی به علاقمندان معرفی نکند.

    در نمای جلویی ال‌جی G6 با رنگ طلایی، از رنگ مشکی استفاده شده تا حاشیه‌های لبه گوشی کوچک‌تر به‌نظر برسد. بااین‌حال باتوجه به تصاویر منتشر شده، در قسمت طرفین و نمای پشتی گوشی از رنگ طلایی مایل به مسی بهره گرفته شده که جلوه خاصی به ظاهر این گوشی بخشیده است.

    اواخر ماه فوریه بود که ال‌جی G6 به‌طور رسمی رونمایی شد و در ادامه از آوریل سال جاری در سه رنگ مشکی، سفید و تیتانیوم روانه بازار گردید که البته رنگ سفید این گوشی در آمریکا عرضه نشد. همچنین یکی از مشکلات ال‌جی G6 را می‌توان عدم عرضه نسخه 64 گیگابایتی این گوشی در کشورهای غیرآسیایی دانست، درحالی‌که شرکت سامسونگ در تمام نقاط دنیا نسخه 64 گیگابایتی گلکسی S8 را در اختیار کاربران قرار داده است.

    عدم عرضه در آمریکا

    سازندگان گوشی‌های هوشمند اغلب پس از گذشت چندین ماه از عرضه دستگاه خود، برای افزایش فروش و تحریک تقاضا اقدام به معرفی رنگ‌های جدید از محصول خود می‌کنند. اگرچه نسخه جدید ال‌جی G6 به دلایل مرتبط با حمل و نقل دشوار، در آمریکا عرضه نخواهد شد اما شاید در کشورهای اروپایی ارائه گردد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر