سامسونگ Galaxy J۷ Pro و J۷ Max را رونمایی کرد

عصر کالا- سامسونگ از رونمایی دو گوشی میان رده خبر داده که برای جلب توجه نسل علاقه مند به عکس های سلفی و رسانه های اجتماعی از قابلیت های خوبی برخوردار است.

سامسونگ Galaxy J۷ Pro و J۷ Max را رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گیکی گجت، این گوشی ها مخصوص مشتریانی است که رسانه های اجتماعی را به عنوان بخشی جدا نشدنی از زندگی خود می دانند و به دنبال دستگاهی هستند که می خواهند به راحتی و بدون اینکه مجبور باشند هزینه گزافی متقبل شوند، در این شبکه ها به محتواهای مختلف دسترسی داشته باشند و مطالب خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. این دستگاه ها قرار است با نام Galaxy J7 Pro و Galaxy J7 Max وارد بازار شوند.

    Galaxy J7 Pro مجهز به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی سوپر امولد و پردازنده Exynos 7870 است که با یک رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی تکمیل شده است. همچنین این گوشی یک باتری 3,600mAh دارد.
    Galaxy J7 Max از صفحه نمایش بزرگتر 5.7 اینچی full HD IPS همراه با پردازنده MediaTek Helio P20، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی برخوردار است.

    هر دو گوشی از دوربین های 13 مگاپیکسلی دارای فلش ال ای دی در جلو و عقب دستگاه برخوردار هستند. این دوربین ها دارای یک قابلیت رسانه اجتماعی هستند که به اشتراک گذاری تصاویر و عکس ها را در شبکه های اجتماعی بسیار راحت می کند. کاربران همچنین می توانند مخاطبان مورد علاقه خود را از فیس بوک، واتس اپ و غیره به این دوربین ها پین کنند تا خیلی سریع محتوای مورد نظر خود را با آنها به اشتراک بگذارند. همچنین دارندگان این گوشی ها می توانند از استیکرهای زنده در دوربین نیز لذت ببرند.
    دارندگان Samsung Galaxy J7 Pro همچنین به قابلیت Samsung Pay دسترسی خواهند داشت، در حالی که Galaxy J7 Mini از Samsung Pay Mini پشتیبانی خواهد کرد. هر دو گوشی در کشور هند به ترتیب با قیمت 330 و 280 دلار رونمایی شدهاند. در حال حاضر هیچ گزارشی درباره زمان عرضه این گوشی ها در مناطق دیگر دنیا وجود ندارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر