زد تی ای اکسون ۷ اس با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ معرفی می‌شود!

عصر کالا- زد تی ای گوشی اکسون ۷ خود را باز هم توسعه داده است، یک نسخه به روز شده با پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۱ که نسبت به نسل قبلی که از اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده می‌کرد، پیشرفت کرده است.

زد تی ای اکسون ۷ اس با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ معرفی می‌شود!
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از دی جی رو ؛ با این حال هنوز مشخص نیست مانند نسل قبلی‌اش با 6 گیگ رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد یا نه. این تمام اخباری بود که در مورد آن در وبسایت زد تی ای قرار گرفته بود. ما گزارشی را در مورد تغییر طراحی اسپیکرهای آن خوانده‌ایم، اما هنوز اطلاعاتی در مورد هر گونه تغییر در اسپیکرهای استریو و یا دالبی آن در اختیار نداریم.

    به هر حال ما حدس می‌زنیم که این گوشی یک صفحه نمایش 5.5 اینچی سوپر امولد با تراکم پیکسلی QHD خواهد داشت که نسبت به نسخه قبلی بدون تغییر است. همچنین دوربین پشتی اکسون 7 اس نیز 20 مگاپیکسل و سیستم عامل اندروید نسخه 7.1 در آن خواهد بود.

    ممکن است شما فکر کنید برای استفاده از پردازنده اسنپدراگون 821 کمی دیر باشد (با وجود پردازنده‌های جدیدتر) اما شما باید این را به ال‌جی، سونی، اچ‌تی‌سی و چندین کمپانی دیگر نیز بگویید، زیرا آنها نیز برای پرچمداران سال 2017 خود از این چیپست استفاده کرده‌اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر