ماژول Gamepad برای موبایل های موتورولا راهی بازار می شود

عصر کالا- از ارائه ایده ماژول های چسبنده موتورولا موسوم به «MotoMod» بیش از یک سال می گذرد و این کمپانی در این مدت تعدادی از ماژول های جالب و کاربردی را برای موبایل های پشتیبانی کننده عرضه کرده است.

ماژول Gamepad برای موبایل های موتورولا راهی بازار می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ ماژول Gamepad mod قرار است با قیمت 79 دلار و از روز 3 شهریور در دسترس خریداران قرار بگیرد. البته قیمت نسبتاً بالا در کنار این واقعیت که ماژول مذکور تنها از طریق اپراتور ورایزن به فروش می رسد، سبب شده تا حدودی از هیجان انتشار این خبر کاسته شود.

    لازم به یادآوری است که شما می توانید با هزینه ای کمتر یک دسته کنسول پلی استیشن 4 یا اکس باکس وان را خریداری کنید و از آن روی PC یا موبایل های هوشمند با هر برندی استفاده نمایید. گرچه بر خلاف Gamepad mod، هیچ کدام از این دسته ها نمی توانند 1035 میلی آمپر ساعت به ظرفیت باتری موبایل شما بیافزایند.
    هنوز مشخص نیست که ماژول مورد بحث کی در بازارهای خارج از ایالات متحده عرضه خواهد شد. ضمن این که قیمت آن نیز در سایر نقاط دنیا مشخص نیست. با این وجود به طور حتم برای دریافت این اطلاعات چندان منتظر نخواهیم ماند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر