تصاویری منتسب به طراحی های نوکیا ۸ و نوکیا ۹ فاش شد

عصر کالا- در آینده ی نزدیک، کمپانی HMD از گوشی های دیگری با برند نوکیا رونمایی خواهد کرد که مورد انتظار ترین این دستگاه ها، پرچمدار یا پرچمداران جدید نوکیا هستند که مطمئنا کاربران پر شماری چشم انتظار از راه رسیدن این دستگاه ها هستند.

تصاویری منتسب به طراحی های نوکیا ۸ و نوکیا ۹ فاش شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از سخت افزار؛ اکنون تصاویری در فضای وب منتشر شده است که به طراحی های گوشی های نوکیا 8 و نوکیا 9 نسبت به داده شده اند. در حالی که این گزارش تائید نشده و در حد یک شایعه است، این دو دستگاه گوشی های رده بالای نوکیا خواهند بود. با استناد به تصاویر لو رفته، هر دو دستگاه از حاشیه ی نمایشگر ناچیزی برخوردار خواهند بود. همچنین هر دو مدل به دوربین دوگانه مجهز خواهند بود که به صورت عمودی در پشت دستگاه قرار گرفته اند.

    در قسمت جلویی این دو دستگاه این طور که به نظر میرسد نوکیا 8 دارای دکمه ی هوم است و سنسور اثر انگشت یکپارچه با این دکمه خواهد بود اما نوکیا 9 فاقد دکمه ی هوم است و احتمال دارد که سنسور اثر انگشت این دستگاه در زیر صفحه نمایش قرار گرفته باشد. بر اساس گزارشات قبلی، قیمت نوکیا 9 چیزی حدود 700 دلار خواهد بود. این دستگاه احتمالا اولین گوشی نوکیا خواهد بود که به فناوری صدای OZO نوکیا تجهیز خواهد شد که از زمان تاخیر کم و امکان پخش و ضبط صدای سه بعدی را دارا میباشد. این فناوری صدای 360 درجه ای را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد تا کیفیت صدای فوق العاده ای را تجربه کنند.

    بر اساس آخرین اطلاعات، نوکیا 9 از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن QHD برخوردار خواهد بود. چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 835 با فرکانس هسته ی 2.5 گیگاهرتز در زیر بدنه ی این پرچمدار قرار خواهد داشت. نوکیا 9 از 6 گیگابایت حافظه ی رم و 128 گیگابایت حافظه ی داخلی برخوردار خواهد بود. دوربین اصلی این دستگاه متشکل از یک لنز 22.1 مگاپیکسلی خواهد بود در جلوی دستگاه یک لنز 12 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت. انرژی مورد نیاز این دستگاه توسط یک باتری 3800 میلی آمپر ساعتی تامین خواهد شد. اندروید 7.1 بر روی این دستگاه به طور پیشفرض نصب خواهد بود و با استاندارد IP68، پرچمدار نوکیا در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر