آی پد ۲۰۱۸ با قلم هوشمند به بازار می آید

عصر کالا- اپل به دنبال عرضه نسل ششم رایانه های لوحی آی پد به بازار در سال ۲۰۱۸ است. مهم ترین تغییر در این آی پدها استفاده از قلم هوشمند اپل به منظور ارتقای کاربردهای آموزشی این محصول است.

آی پد ۲۰۱۸ با قلم هوشمند به بازار می آید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, کارشناسان پیش بینی می کنند آی پد 2018 محبوب تر از آی پد 2 خواهد بود، هر چند هنوز معلوم نیست که آیا این آی پد می تواند آی پدپرو را نیز کنار بزند یا خیر.

    با توجه به اینکه اپل انتظار دارد دانش آموزان و دانشجویان از آی پد2018 استقبال کنند، پس بعید به نظر می رسد این محصول چندان گران قیمت باشد و لذا احتمالا در آن خبری از قابلیت امنیتی شناسایی هویت کاربر با بررسی چهره( فیس آی دی) و یا نمایشگر فوق دقیق نیست.

    ای پد نسل ششم 2018 اولین مدل از این رایانه لوحی است که جزء سری pro محسوب نمی شود، اما در آن از قلم اپل استفاده شده است. ابعاد این آی پد 240 در 169.5 میلیمتر بوده و وزن آن به 469 گرم می رسد. قابلیت اتصال به شبکه های وای – فای و نسل چهارم تلفن همراه برای این تبلت در نظر گرفته شده است. احتمالا در این محصول هم از پردازنده A7 استفاده شده است.

    آی پد 2018 دارای دو بلندگو است و کیفیت عکس های دوربین آن مشابه با دوربین های نسل پنجم آی پد است. حافظه این آی پد 32 یا 128 گیگابایت است و قیمت مدل های مختلف آن از 460 تا 560 دلار در نوسان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر