گوشی Honor ۸ Pro هوآوی معرفی شد

عصر کالا- گوشی Honor ۸ Pro هوآوی که نسخه ارتقا یافته Honor ۸ است، رونمایی شد. عملکرد این گوشی در حد گوشی های رده بالا است و از دوربین دوگانه و صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی QHD نیز برخوردار است.

گوشی Honor ۸ Pro هوآوی معرفی شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از کلیک، گوشی های سری Honor هوآوی، در ابتدا از سخت افزار میان رده ای برخوردار بودند؛ اما در مدت زمان کوتاهی ارتقا یافتند و به سخت افزار قدرتمند مجهز شدند. گوشی Honor 8 Pro نیز یکی از این گوشی ها است که هوآوی به تازگی از آن رونمایی کرده است و نسخه ارتقا یافته گوشی Honor 8 است که سال گذشته (2016) معرفی شد.

    این گوشی دارای صفحه نمایش 5٫7 اینچی با وضوح QHD است که از مشخصات گوشی های رده بالا محسوب می شود. همچنین این گوشی مجهز به پردازنده Kirin 960 است که در گوشی P10 نیز به کار گرفته شده است؛ بنابراین می توان گفت که عملکرد این گوشی با P10 در یک سطح است؛ اما به دلیل اینکه صفحه نمایش این گوشی از وضوح بالاتری برخوردار است، فشار بیشتری بر روی پردازنده تحمیل می شود و مصرف باتری آن نیز بالاتر است. این گوشی دارای باتری 4000 میلی آمپری است و با وجود اینکه اندازه صفحه نمایش آن تنها 0٫1 اینچ از گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ کوچک تر است؛ اما ظرفیت باتری آن 1000 میلی آمپر بیشتر از باتری جدیدترین پرچمدار سامسونگ است که مزیت بسیار خوبی برای آن محسوب می شود.

    Honor 8 Pro دارای یک رم 6 گیگابایتی LPDDR است که سخت افزار قدرتمند این گوشی را تکمیل می کند. همچنین حافظه داخلی این گوشی 64 گیگابایت است و از فناوری UFS 2.1 برخوردار است که باعث افزایش سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات توسط آن و در نهایت باعث سریع تر شدن عملکرد گوشی می شود. این در حالی است که حافظه داخلی بسیاری از گوشی ها هنوز از فناوری eMMC برخوردار است. در مورد دوربین این گوشی هم باید گفت که همانند اکثر گوشی هایی که در سال 2017 رونمایی و عرضه می شود، دارای دوربین 12 مگاپیکسلی دوگانه است که دارای یک لنز رنگی و یک لنز سیاه و سفید است. Honor 8 Pro از جک هدفون و پورت USB C نیز برخوردار است و سرعت پورت USB C آن همانند پورت USB 2.0 است. در ضمن این گوشی از کارت حافظه تا ظرفیت 256 گیگابایت نیز پشتیبانی می کند.

    عرضه این گوشی ابتدا در اروپا و سپس در آمریکا آغاز می شود و طبق اطلاعات منتشر شده عرضه آن از 20 آوریل (31 فروردین) در آمازون نیز آغاز خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر