ایسوس مدل‌های جدید ZenFone ۴ را معرفی کرد

عصر کالا- همان‌طور هم که چند هفته پیش شایعه شده بود شرکت ایسوس بالاخره مدل‌های جدیدی از گوشی ZenFone ۴ را معرفی کرد.

ایسوس مدل‌های جدید ZenFone ۴ را معرفی کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، گوشی‌هایی که ZenFone4، ZenFone Max، ZenFone 4Max Pro، ZenFone 4 Selfie و ZenFone 4 Selfie Pro نام دارند. دو گوشی ZenFone 4  و ZenFone 4 Max  به دوربین دوتایی در پشت مجهز شده‌اند. مدل‌های سلفی هم به دو دوربین جلوی مجهز شده‌اند که می‌توانند با زاویه دید 120درجه عکاسی کنند.

    تفاوت این گوشی‌های هوشمند بیشتر به نوع کاربری شما بستگی دارند. مدل‌های سلفی برای افرادی مناسب خواهد بود که دوست‌دارند عکس‌های سلفی باکیفیتی ثبت کنند. مدل‌های سلفی نسبت به مدل معمولی و پرو از سنسور 20 و 24 مگاپیکسلی بهره می‌برند. همچنین مشخص شده که مدل Selfie Pro توانایی فیلم‌برداری با کیفیت 4K به وسیله دوربین جلو را دارد.

    در این میان مدل ZenFone Max از باتری بهتری برخوردار است. ایسوس ادعا کرده ک این گوشی تا 37.6 ساعت برای تماس 3G مناسب است و تا 32.5 ساعت هم می‌تواند با اتصال به شبکه وای-فای کار کند. این گوشی جدید یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد که می‌شود از این باتری به عنوان پاور بانک هم استفاده کرد. دو گوشی ZenFone 4 و ZenFone 4 Max Pro هم به دوربین‌هایی با سنسورهای 12 و 16 مگاپیکسلی در پشت مجهز شده‌اند مدل مکس ZenFone 4 هم باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی خواهد دشات. تمام این گوشی‌های جدید با اندروید 7.1.1 راهی بازار می‌شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر