قاب لنز دوربین آیفون ۷ پلاس شرکت Shiftcam مجهز به سه جفت لنز دوگانه است

عصر کالا- عکاسانی که از گوشی‌های همراه آیفون ۷ پلاس برای گرفتن عکس استفاده می‌کنند با مشاهده قاب دوربین دار جدید Shiftcam به وجد خواهند آمد. این قاب ۶ لنز متفاوت به دوربین اضافه می‌کند که خلاقیت‌های عکاسی را بیشتر می‌کند.

قاب لنز دوربین آیفون ۷ پلاس شرکت Shiftcam مجهز به سه جفت لنز دوگانه است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گیکی گجت، قاب Shiftcam شامل یک لنز فیش آی 180 درجه‌ای، یک لنز ماکرو ده برابری، لنز زاویه باز 120 درجه‌ای، لنز تله فوتو دو برابری، لنز ماکرو 20 برابری و یک لنز تله فوتو دو برابری دیگر است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این قاب دوربین دار فیلم زیر را مشاهده کنید. قیمت این قاب 59 دلار خواهد بود و توزیع آن از مرداد امسال شروع خواهد شد.

    قاب SHIFTCAM اولین قاب دارای 6 لنز با کیفیت دنیا برای آیفون 7 پلاس است. همه ما لحظاتی را در زندگی خود تجربه می‌کنیم که آرزو می‌کنیم آن‌ها را به بهترین شکل ممکن حفظ کنیم. گرفتن عکس یکی از بهترین راه‌هایی است که می‌توان لحظات ناب زندگی‌مان را برای همیشه حفظ کرد. بهترین دوربین همان دوربینی است که همیشه همراه شما است، به همین خاطر قاب SHIFTCAM طوری طراحی شده که 6 لنز فوق العاده را در هر جا و هر لحظه در اختیار شما قرار می‌دهد.

    این قاب در حال حاضر در سایت کیک استارتر قرار گرفته که بنا به موارد توضیح داده شده می‌توان انتظار قابلیت‌های دیگری را هم از آن داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر