فبلت گلکسی نوت ۸ سامسونگ در تصاویر جدیدی رویت شد

عصر کالا: تصاویر جدیدی از فبلت گلکسی نوت ۸ سامسونگ (Samsung Galaxy Note ۸) به بیرون درز کرده که دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت پشتی این گوشی غول پیکر را تایید می‌کند

فبلت گلکسی نوت ۸ سامسونگ در تصاویر جدیدی رویت شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷:۰۰
  • فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ در تصاویر جدیدی رویت شد
  • فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ در تصاویر جدیدی رویت شد
  • فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ در تصاویر جدیدی رویت شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، روز گذشته، تصاویری از قاب های محافظ گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ به بیرون درز پیدا کرد. آن تصاویر که در واقع مربوط به تبلیغات یک شرکت سازنده قاب بود، به طور کامل اطلاعات جذابی را در خصوص پرچمدار آینده فبلت های سامسونگ ارائه کرد. اول، نمایشگر بزرگتر آن نسبت به نمایشگر گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس است.
دومین مورد، اسکنر اثر انگشت آن است که به متاسفانه سامسونگ موفق به تعبیه آن در زیر نمایشگر گوشی نشده تا به جای آن درست همانند اعضای خانواده S8، این اسکنر در کنار دوربین پشتی گوشی تعبیه شود. به همین خاطر، ممکن است شما در هنگام استفاده از اسکنر، به اشتباه انگشتتان را بر روی لنز دوربین گوشی گذاشته و باعث کثیف شدن آن شوید.
مشخصات فنی فبلت گلکسی نوت 8

امروز نیز تصاویر جدیدی از فبلت گلکسی نوت 8 به بیرون درز پیدا کرده است. یکی از تصاویر قسمت پایینی گوشی غول پیکر سامسونگ را نشان می‌دهد که قرار است از قلم هوشمند S Pen میزبانی کند. درگاه یو اس بی نوع C، شیارهای اسپیکر و یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز در این ناحیه مشخص است.

نمایشگر 6.3 یا 6.4 اینچی این گوشی دقیقا نسبت ابعاد 18.5:9 گوشی های خانواده S8 را به ارث برده است و چیپست اسنپدراگون 835 قدرت دهنده نسخه آمریکایی گوشی بوده، درحالی که مدل بین‌المللی آن از یک چیپست اگزینوس 8895 ساخت خود سامسونگ قدرت می‌گیرد. بنابراین داخل پکیج قدرت این گوشی یک پردازنده 8 هسته‌ای نهفته است که با یک رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی پایه 64 گیگابایتی همراه خواهد بود. از همه مهم‌ترین، یک دوربین دوگانه مجهز به سنسورهای 12 مگاپیکسلی نیز بر روی قاب پشتی فبلت گلکسی نوت 8 تعبیه شده است.

گلکسی Note 8 سامسونگ احتمالا در ماه سپتامبر معرفی شود. این محصول ترکیبی از تمامی قابلیت‌های مستلزم یک گوشی باکیفیت و بالارده است که به طبع قیمتی در خور قابلیت‌هایش را نیز خواهد داشت. تازه‌ترین اخبار و شایعات فبلت رونمایی نشده سامسونگ را از گجت نیوز دنبال کنید.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر