رونمایی اپل از ۳ آیفون جدید در ماه آینده

عصر کالا- قرار است گوشی‌های همراه جدید اپل در ماه سپتامبر معرفی شوند که ایفون ۱۱ یکی از آن‌ها خواهد بود.

رونمایی اپل از ۳ آیفون جدید در ماه آینده
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، به مانند سال های گذشته، شرکت اپل تا اواسط ماه سپتامبر یک نشست ویژه خواهد داشت و از گوشی‌های جدید خود رونمایی خواهد کرد. قرار است امسال از سه مدل گوشی : آیفون 11، آیفون 11 پرو و ایفون 11 پرو مکس رونمایی شود که آیفون 11 ارزان‌ترین گوشی رونمایی شده خواهد بود و جایگزین گوشی ایفون XR خواهد شد. دو مدل بعدی نیز برای جایگزینی با گوشی‌های Xs و Xs max عرضه خواهند شد که بالای 1000 دلار قیمت خواهند داشت.

    انتظار می‌رود که اندازه گوشی‌های جدید تفاوتی با اندازه گوشی های سال گذشته نداشته باشد. آیفون 11 پرو کوچک‌ترین گوشی در جمع گوشی های جدید خواهد بود و مجهز به صفحه نمایش 5.8 اینچی است. آیفون 11 دارای نمایشگر 6.1 اینچی و 11 پرو مکس دارای نمایشگر 6.5 اینچی خواهد بود.

    طبق اخبار اولیه، هر سه گوشی جدید آیفون دارای دوربین های جدید حواهند بود اما قابلیت زاویه گسترده مخصوص دو مدل پرو خواهد بود. با دوربین های جدید می توانید جزئیات بیشتری را در عکس مشاهده کنید و برای گرفتن یک عکس دسته جمعی دیگر نیازی ندارید که چند قدم از دوستانتان دورتر شوید.

    دو نسخه پرو آیفون 11 دارای قابلیت های یکسانی خواهند بود و تنها در دو مورد با یکدیگر تفاوت خواهند داشت: نسخه مکس دارای صفحه نمایش بزرگ تر و گنجایش باتری بیشتری نسبت به نسخه پرو است.

    هر سه نسخه مدل 11 به مانند نسخه سال قبل دارای قابلیت عکاسی در حالت پرتره خواهند بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر