پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در اروپا

عصر کالا- به تازگی کارشناسان فهرستی از پرفروش‌ترین گوشی های هوشمند بازار اروپا در سال ۲۰۱۹ میلادی منتش کرده اند که نشان دهنده سلطه گوشی های سری A سامسونگ است.

پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در اروپا
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از ایسنا، کشورهای اروپایی که بدون شک از بزرگترین و مهم ترین بازارهای فروش محصولات مختلف همچون گوشی های هوشمند به شمار می‌روند، همواره برای بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران از اهمیت خاص و بسزایی برخوردارند؛ به گونه ای که هرساله آمار و ارقام مربوط به بازار فروش موبایل در این قاره سبز جمع آوری و تحلیل شده و در اختیار شرکت های تولیدکننده، توسعه دهنده وفعال در حوزه تکنولوژی قرار داده می شود تا بر اساس آنها به توسعه و تکمیل نرم افزارهای مربوطه و محصولات آتی خود بپردازند.

    حالا بر اساس تازه ترین گزارشی که در وب سایت standard آمده است، کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی کانتار ، فهرستی از محبوب ترین و پرفروش ترین گوشی های هوشمند را در کشورهای اروپایی در سال 2019 میلادی تهیه و منتشر کرده اند که در زیر به مروری بر 10 گوشی برتر و نخست این فهرست می پردازیم.

    با نگاه مختصری به فهرست زیر می توان دریافت که شرکت کره‌ای سامسونگ به خوبی موفق شده است بازار کشورهای اروپایی را تحت تسلط خود دربیاورد و نظر خیل عظیمی از مشتریان و کاربران اروپایی را به سمت و سوی خود جلب کند. همچنین این شرکت با توسعه، تولید و عرضه گوشی های باکیفیت و مقرون به صرفه سری A جدید توانست سهم خود را در بازار به طرز قابل توجهی افزایش دهد و بدین ترتیب گوی رقابت را از سایر رقبای خود همچون شیائومی و هواوی برباید که همواره سعی دارند با ارائه گوشی های ارزان قیمت و میان رده، سهم فروش خود را بالا ببرند.

    می توان به طور کلی گفت شهروندان و کاربران اروپایی با عرضه گوشی های سری Aسامسونگ، تمایل و علاقه زیادی  به خریداری و استفاده از این برند کره ای پیدا کرده‌اند و در نتیجه، سامسونگ تبدیل به محبوب ترین برند گوشی هوشمند در بازار اروپا شده است.

    این فهرست به ترتیب پرفروش ترین گوشی های هوشمند را در میان کاربران اروپایی در سال 2019 میلادی نشان می دهد:

    1. سامسونگ گلکسی A50

    2. سامسونگ گلکسی A40

    3. سامسونگ گلکسی A20e

    4. ردمی نوت 7

    5. اپل آیفون ایکس آر

    6. سامسونگ گلکسی A10

    7. سامسونگ گلکسی S10 

    8. اپل آیفون 8

    9. سامسونگ گلکسی A70

    10. سامسونگ گلکسی S10+

    با نگاهی اجمالی به این فهرست، می توان نتیجه گیری کرد که کاربران دیگر تمایل چندانی به خریداری و استفاده از گوشی های پرچمدار گران قیمت ندارند؛ چراکه بیشتر گوشی های پرفروش و محبوب در اکثر بازارهای جهانی به گوشی های میان رده ، باکیفیت و مقرون به صرفه تعلق گرفته است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر