ال جی گوشی جان سخت تولید کرد

عصر کالا- شرکت ال جی گوشی تازه ای به نام X۴+ تولید کرده که علاوه بر قابلیت های معمول گوشی های هوشمند و امکان پرداخت همراه، در برابر ضربه، سقوط در آب، گرد و خاک و غیره مقاوم است.

ال جی گوشی جان سخت تولید کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، قابلیت فینگر تاچ گوشی یادشده به کاربران امکان می دهد تا با فشاردادن حسگر اثر انگشت عکس های سلفی بگیرند یا از صفحه نمایشگر اسکرین شات تهیه کنند. این گوشی یک ماه دیگر روانه بازارهای جهانی می شود.

    این گوشی حدود 280 دلار قیمت دارد و مجهز به نمایشگر 5.3 اینچی اچ دی با دقت 720 در 1280 پیکسل است. در تولید گوشی یادشده از پردازنده Snapdragon 425 و دو گیگابایت رم استفاده شده است.

    ظرفیت ذخیره سازی این گوشی 32 گیگابایت است که به رقم 2 ترابایت هم قابل ارتقاست. سیستم عامل این گوشی Android 7.0 Nougat است.

    دوربین اصلی این گوشی یک دوربین 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی است. زاویه دید لنزهای این دو دوربین به ترتیب 77 و 100 درجه است. باتری این گوشی 3000 میلی آمپری و وزن آن 172.3 گرم است. گوشی تازه ال جی استاندارد نظامی MIL-STD 810G را از وزارت دفاع آمریکا کسب کرده و اطلاعات بیشتر در مورد آن در زمان عرضه اعلام خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر