چند درصد از آمریکایی های مالک آیفون قصد خرید آیفون ۸ دارند؟

عصر کالا- انتظار می رود در اواخر ماه سپتامبر (مهر ماه) اپل از مورد انتظارترین آیفون چند سال اخیر رونمایی کند.

چند درصد از آمریکایی های مالک آیفون قصد خرید آیفون ۸ دارند؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، حال یک بررسی آماری که توسط موسسه «Branding Brand» انجام گرفته نشان می دهد که حدود 26 درصد از آمریکایی هایی که همین حالا مالک یک آیفون هستند قصد خرید آیفون 8 اپل را دارند.

    در میان بقیه افراد سوال شونده، 14 درصد قصد خرید مدلی از آیفون 7 را دارند و 12 درصد نیز می خواهند به سراغ آیفون 6 یا 6s بروند. حدود 2 درصد از این افراد اعلام کرده اند به جای آیفون جدید یک موبایل اندرویدی خواهند خرید و کمتر از یک درصد نیز تمایل به خرید آیفون SE دارند.

    بیشتر خریداران آیفون را به خاطر «باحال» بودن می خرند
    این گروه از کاربران آمریکایی موبایل های ساخت اپل مهمترین انتظار خود از آیفون بعدی را بهبود سیستم عامل اعلام کرده اند. خواسته بعدی با 25 درصد سهم نیز مربوط به تحول در طراحی ظاهری این تلفن هوشمند می شود.

    یکی دیگر از یافته های جالب این بررسی مربوط به انگیزه اصلی خریداران از خرید موبایل ساخت اپل است. حدود 58 درصد از خریداران عامل انتخاب خود را «باحال» بودن آیفون اعلام کرده اند. در حالی که باقی افراد مناسب بودن آن برای مرور وب یا ارسال ایمیل را انگیزه اصلی خود از خرید آیفون معرفی می کنند.

    بررسی موسسه Branding Brand شامل افرادی که قصدی برای خرید آیفون ندارند نیز می شود. بر این اساس 49 درصد از این قبیل افراد قیمت بالای موبایل های ساخت اپل را به عنوان عامل تصمیم خود اعلام داشته اند.

    40 درصد نیز عدم نیاز به قابلیت ها و ویژگی های این محصول را دلیلی برای عدم تمایل خود به خرید آیفون دانسته اند. باقی افراد هم آیفون جدید نمی خرند چون نمی خواهند اپراتور خود را تغییر دهند.

    به طور حتم برچسب قیمت احتمالاً 1000 دلاری آیفون 8 فاصله میان این دسته از افراد با مشتریان وفادار اپل را بیش از پیش افزایش خواهد داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر