سامسونگ CFG۷۳ و کسب عنوان برترین مانیتور بازی

عصر کالا- سامسونگ الکترونیک اعلام کرده است، قصد دارد عملکرد فوق العاده مانیتور بازی QLED مدل CFG۷۳ خود را در نمایشگاه Gamescom ۲۰۱۷ به نمایش بگذارد.

سامسونگ CFG۷۳ و کسب عنوان برترین مانیتور بازی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از سامسونگ، این نمایشگاه که در روز 22 تا 26 ماه آگوست در شهر کلن آلمان برگزار می شود بزرگترین نمایشگاه صنعت بازی های کامپیوتری و ویدئویی است.

    کمپانی Bluehole مانتیور CFG73 سامسونگ را به عنوان برترین مانیتور بازی در مسابقه بازی های ویدئویی PUBG انتخاب کرده است که در غرفه مخصوص این کمپانی در نمایشگاه برگزار خواهد شد. در این مراسم بیش از 70 بازیکن از بهترین های جهان برای شرکت در این بازی ویدئویی که از زمان عرضه اش در ماه مارچ 2017 پر فروش ترین بوده است حاضر خواهند بود. شرکت کنندگان همچنین می توانند تجربه کار با مانیتور CFG73 را در زمان های خارج از مسابقه امتحان کنند.

    معاون ارشد سامسونگ همکاری با کمپانی Bluehole برای برگزاری چنین مسابقه ای را یک افتخار بزرگ اعلام کرده است و مایل است برترین گیمر ها و شرکت کنندگان نمایشگاه را به تجربه فوق العاده بازی با مانیتور QLED مدل CFG73 دعوت کند.

    مانیتور 24 اینچی سامسونگ قدرت بصری بی نظیری از تکنولوژی کوانتوم دات ارائه می دهد که اغلب در نمایشگر های بسیار بزرگ تلویزیون نمایش داده می شود. این مانیتور برجسته تقریبا 125 درصد از طیف رنگی RBG را نمایش می دهد که ارائه بازی بسیار واقعی تر خواهد بود و جزییات بیشتری نشان داده خواهد شد و نسبت کنتراست 3000:1 با ارائه سیاه های عمیق و سفید های بسیار روشن و دقت رنگی بالا تجربه بازی را بسیار لذت بخش تر کرده است.

    همچنین، مانیتور CFG73 اولین مانیتور منحنی جهان است که زمان واکنش آن به کمتر از 1 میلی ثانیه می رسد و نرخ تازه سازی تصویر آن 144 هرتز می باشد. این مانیتور تاری تصویر را کاهش می دهد و هر گونه وقفه در تصویر را ازبین برده است و به بازیکنان این امکان را می دهد تا بدون تاخیر به صحنه بعدی بروند. این مانیتور فوق العاده، نسبت کنتراست، تنظیمات رنگ و گاما را نسبت به ژانر بازی بهبود می بخشد و به طور کلی تجربه متفاوتی از بازی ارائه می دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر