احتمال رونمایی از آی پد پرو ۱۰.۵ اینچی در کنفرانس WWDC ماه آینده

عصر کالا- اپل ماه آینده کنفرانس جهانی توسعه دهندگان را برگزار خواهد کرد و احتمال دارد طی این رویداد آی پد پرو جدید ۱۰.۵ اینچی را رونمایی کند.

احتمال رونمایی از آی پد پرو ۱۰.۵ اینچی در کنفرانس WWDC ماه آینده
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گیکی گجت، اپل در نظر دارد در سال 2017 از سه مدل آی پد پرو با ابعاد 9.7 اینچی، 12.9 اینچی و 10.5 اینچی رونمایی کند. احتمال می‌رود نسخه جدید 10.5 اینچی آی پد پرو ماه آینده رونمایی شود.
    پیش بینی می‌شود در مدل جدید آی پد پرو 10.5 اینچی رگه‌هایی از طراحی مدل 9.7 اینچی به چشم بخورد. در این مدل حاشیه‌های نمایشگر کمتر شده و از این رو صفحه نمایش 10.5 اینچی آن بزرگ‌تر نشان می‌دهد.
    انتظار می‌رود آی پد پرهای جدید مجهز به پردازنده 10X اپل باشند و همچنین ظرفیت رم آن‌ها نسبت به مدل‌های کنونی بیشتر باشد. انتظار می‌رود که اپل در ساخت این آی پدها از طراحی و رنگ‌های مشابه آی پدهای کنونی استفاده کند.

    گفته می‌شود اپل در آی پدهای جدید قابلیت دوربین‌ها را ارتقاء دهد و آن‌ها را مجهز به قلم اپل (Apple Pencil) و صفحه کلیدهای هوشمند خود کند.
    کنفرانس جهانی توسعه دهندگان موقعیت بسیار خوبی برای معرفی آی پدپروهای جدید اپل خواهد بود گرچه امکان دارد اپل این آی پدها را در شهریور ماه به همراه گوشی جدید آیفون 8 رونمایی کند.
    مطمئناً علاقه مندان محصولات اپل بی صبرانه منتظر رونمایی آی پد پرو 10.5 اینچی با حاشیه کمتر و صفحه نمایش بزرگ‌تر هستند. در صورت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص شما را مطلع خواهیم کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر