آیفون‌های سال ۲۰۱۷ را ببینید +عکس

عصر کالا- شایعه شده که امسال شاهد عرضه سه مدل آیفون از شرکت اپل خواهیم بود. آیفون ۷s، آیفون ۷s پلاس و آیفون ۸ گوشی‌هایی خواهند بود که امسال راهی بازار می‌شوند.

آیفون‌های سال ۲۰۱۷ را ببینید +عکس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی مگ، در این میان گفته شده که آیفون 8 یکی از بهترین محصولاتی خواهد بود که اپل راهی بازار می‌کند. این گوشی صفحه نمایش OLED دارد و تغییرات زیادی در آن صورت گرفته که باعث شده قیمت گران‌تری داشته باشد.
    در این میان گفته شده که آیفون 8 یکی از بهترین محصولاتی خواهد بود که اپل راهی بازار می‌کند. این گوشی صفحه نمایش OLED دارد و تغییرات زیادی در آن صورت گرفته که باعث شده قیمت گران‌تری داشته باشد.
    امروز تصویری منتشر شده که هر سه مدل آیفون امسال را در کنار هم نشان می‌دهد. این تصاویر مربوط به قاب‌های این گوشی‌ها می‌شود و با دیدن آن‌ها متوجه اندازه‌های گوشی‌های جدید اپل خواهید شد.
    گفته شده آیفون 8 به صفحه نمایش 5.8 اینچی مجهز شده اما از نظر اندازه از آیفون 7s پلاس کوچک‌تر است. استفاده از صفحه نمایش خمیده و حذف لبه‌ها از روی آیفون 8 باعث شده که این گوشی بدون اینکه بدنه بزرگ‌تری داشته باشد، صفحه نمایش بزرگ‌تری را پیش روی کاربران قرار دهد. دقیقا شبیه به کاری که سامسونگ روی گلکسی اس 8 قرار داده است. همچنین مشخص شده که سنسور تشخیص اثر انگشت این گوشی به زیر صفحه نمایش منتقل شده است. البته احتمال دارد این سنسور به پشت گوشی منتقل شود. فعلا نمی توانیم دقیقا درباره این موضوع صحبت کنیم.
    در تصویر منتشر شده متوجه این موضوع خواهید شد که دوربین دوتایی آیفون 8 تغییر مکان داده است. دوربین دوتایی روی آیفون 8 به جای اینکه افقی باشد به حالت عمودی درآمده است.
    در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده را ببینید:

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر