قیمت نوکیا ایکس ۶ زنگ خطری برای دیگر گوشی ها بازار

عصر کالا- قیمت نوکیا ایکس ۶ (Nokia X۶) همراه با اطلاعاتی از مشخصات فنی این تلفن هوشمند پیش از معرفی رسمی به بیرون درز کرد. گوشی جدید نوکیا با طراحی جذاب خود می‌تواند رقیبی جدی برای سایر موبایل های میان رده بازار باشد.

قیمت نوکیا ایکس ۶ زنگ خطری برای دیگر گوشی ها بازار
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از بازتاب, قیمت نوکیا ایکس 6 به واسطه پوستری جدید مشخص شد. گوشی جدید نوکیا قرار است در آینده نزدیک، با پردازنده هشت هسته‌ای، حافظه رم بالا و آخرین نسخه سیستم عامل اندروید توسط اچ ام دی گلوبال معرفی شود.

    محصول جدید فنلاندی‌ها که به صورت رسمی در تاریخ 16 می (26 اردیبهشت) رونمایی خواهد شد، نخستین موبایل نوکیا با نمایشگر ناچ استایل است.
    قیمت نوکیا ایکس 6 کمتر از 240 دلار است

    این تلفن هوشمند در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای “GeekBench”، به ترتیب امتیازهای 1332 و 4892 را دریافت کرده است. مطابق با این بنچمارک، سازندگان از تراشه اسنپدراگون 636 در کنار 6 گیگابایت حافظه رم و اندروید 8٫1 اوریو بهره برده‌اند که نشان می‌دهد نوکیا X6، یکی دیگر از موبایل های اندروید وان خواهد بود. در سوی دیگر، پوستر منتشرشده از این گوشی وجود 4 گیگابایت حافظه رم را هم تایید می‌کند. به نظر می‌رسد نسخه 4 گیگابایتی با قیمت 1499 یوان (کمتر از 240 دلار) به فروش می‌رسد. فعلا اطلاعاتی از قیمت نسخه 6 گیگابایتی در دست نیست.

    جدای از این اطلاعات، اخباری که پیش‌تر شاهد انتشار آنها بودیم از تجهیز نوکیا ایکس 6 به نمایشگر بزرگ 5٫84 اینچی 1080×2280 خبر داشتند. همچنین انتظار می‌رود مدل‌های 4 و 6 گیگابایتی به ترتیب همراه با 32 و 64 گیگابایت حافظه تولید شوند. خوشبختانه افزایش فضای ذخیره‌سازی به وسیله کارت حافظه میکرو SD هم امکان‌پذیر است. برای ثبت تصاویر نیز دو سنسور 16 مگاپیکسلی در بخش پشتی و یک سنسور 16 مگاپیکسلی در بخش جلویی پشت لنز قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر