ال‌جی +G۶ با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم حافظه معرفی شد

عصر کالا- شرکت ال‎جی، در نهایت از نسخه‎های جدید پرچم‎دار ۲۰۱۷ خود یعنی LG G۶ معرفی کرد و این دو مدل با نام +LG G۶ و نسخه ۳۲ گیگابایتی LG G۶ وارد بازار می‎شود.

ال‌جی +G۶ با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم حافظه معرفی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از جی اس ام، در ابتدای ماه جاری میلادی، رسانه‎های کره‎ای به نقل از منابع مدعی شده بودند که شرکت ال‎جی در 27 ژوئن (6 تیر ماه) از دو گوشی LG G6 Plus و LG G6 Pro رونمایی خواهد کرد. با این وجود، شرکت مذکور تصمیم گرفته است تا نسخه جدید گوشی پرچم‎دار 2017 خود را زودتر از موعد انتظار، معرفی نماید.

    با توجه به عدم وجود قابلیت متمایز در دو گوشی جدید شرکت ال‎جی در مقایسه با LG G6، هنوز مشخص نیست که چرا این سازنده از نسخه‎های جدید پرچم‎دار 2017 خود در کنگره جهانی موبایل (MWC) رونمایی نکرد و عرضه آن‎ها را تا پایان ماه خرداد به تعویق انداخته است.

    شرکت ال‌جی، نسخه‏‌های متفاوتی را از گوشی پرچم‎دار LG G6 در بازارهای مختلف به فروش می‌رساند. در برخی از بازارها، پرچم‎دار جدید شرکت ال‎جی از قابلیت شارژ بی‌سیم برخوردار است و در برخی از بازارها، این مدل بدون پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‎سیم ارائه شده بود.

    نسخه عرضه شده از ال‌جی G6 در بازار کره‏ جنوبی از شارژ بی‎سیم پشتیبانی نمی‌کند؛ با این‎حال، پرچم‎دار 2017 شرکت ال‎جی با پشتیبانی از این قابلیت در ایالات متحده عرضه می‌شود. هم‌چنین در نسخه‎های عرضه شده در ایالات متحده، LG G6 از مبدل صوتی Quad DAC استفاده نمی‌‏کند؛ ویژگی که در مدل عرضه شده در بازار کره‎ جنوبی وجود دارد.

    لازم به‏‌ذکر است که مدل‎های تازه معرفی شده LG G6 از نظر حافظه رم، چیپ‏ست یا اندازه نمایشگر با ال‌جی G6 تفاوتی ندارند. تنها رنگ‎بندی آن‎ها نسبت به پرچم‎دار 2017 شرکت ال‎جی، تا حدی متفاوت است و برخی از قابلیت‎های LG G6 که به صورت محدود ارائه شده، در نسخه Plus این گوشی وجود دارد.

    مدل جدید گوشی پرچم‏دار 2017 شرکت ال‎جی که با نام LG G6 + معرفی شده است، با قابلیت شارژ سریع همراه خواهد بود و هم‎چنین، فضای ذخیره‎سازی آن به 128 گیگابایت افزایش یافته است. این نسخه، بهترین مدل از LG G6 است که در بازار کره‎ جنوبی عرضه خواهد شد.

    نسخه دیگر ال‌جی G6 که به تازگی معرفی شده است، از 32 گیگابایت حافظه‎ داخلی استفاده می‎کند و با قیمت کم‏تری در کره جنوبی عرضه خواهد شد؛ این در حالی است که نسخه معرفی شده برای بازار کره جنوبی، از 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. مدل مجهز به 32 گیگابایت حافظه در شایعات پیشین، با نام LG G6 Pro معرفی شده بود.

    ویژگی که +LG G6 و نسخه 32 گیگابایتی LG G6 را از نسخه اصلی خود متمایز می‌کند، رنگ‌بندی جدید آن‎ها است. نسخه Plus پرچم‎دار 2017 شرکت ال‌جی در رنگ‎های Optical Astro Black، Optical Marine Blue و Optical Terra Gold عرضه خواهد شد؛ زمانی‌که نور از یک زاویه مشخص به بدنه می‌تابد، تغییری در رنگ ال‌جی G6 به وجود می‎آید. حال اینکه، این ویژگی در رنگ آبی و طلایی نسخه 32 گیگابایتی ال‎جی جی 6 وجود نخواهد داشت؛ هم‏چنین، این مدل همانند ال‌جی G6 با رنگ سفید وارد بازار می‏‌شود.

    +LG G6 و نسخه 32 گیگابایتی پرچم‏دار 2017 شرکت ال‎جی، تنها برای عرضه در بازار کره جنوبی معرفی شده است اما هنوز مشخص نیست که این دو مدل، در خارج از بازار کره نیز در دسترس قرار خواهد گرفت یا خیر. با این وجود، انتظار می‎رود که شرکت ال‎جی به‌‏زودی در رابطه با عرضه LG G6 + در خارج از بازار ایالات متحده جزئیات بیشتری را ارائه دهد.

    پیرامون قیمت مدل‎های جدید LG G6، گفته می‎شود که شرکت ال‎جی، نسخه Plus پرچم‎دار خود را با قیمت 892 دلار به بازار عرضه خواهد کرد و مدل معرفی شده از این گوشی با 32 گیگابایت حافظه، تنها 710 دلار قیمت خواهد داشت. لازم به‏‌ذکر است LG G6 با قیمت پایه 802 دلار در کره جنوبی عرضه می‎شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر