به‌روزرسانی امنیتی ماه مه گوشی‌های سامسونگ و رفع بیش از ۶۰ آسیب‌پذیری

عصر کالا- مدتی است که گوگل و سایر تولید کنندگان گوشی‌های اندرویدی برای برطرف کردن آسیب پذیری‌های این سیستم عامل، وصله‌های امنیتی را از طریق به روز رسانی‌‌های ماهیانه عرضه می‌کنند. البته این فرایند آن گونه که دلخواه گوگل است (به صورت منظم و ماهیانه) صورت نمی‌گیرد اما تا حدودی کارساز است.

به‌روزرسانی امنیتی ماه مه گوشی‌های سامسونگ و رفع بیش از ۶۰ آسیب‌پذیری
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر ؛ آپدیت امنیتی ماهانه سامسونگ هنوز منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد این شرکت آماده عرضه وصله امنیتی ماه مه برای پرچم‌داران خود است. در واقع هنوز فهرست مشخصی از اولین دستگاه‌های دریافت کننده این به‌روز رسانی منتشر نشده است ولی می‌توان حدس زد که پرچم‌داران فعلی و سابق سامسونگ، یعنی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، گلکسی اس 7 و اس 7 اج در صدر دریافت کنندگان خواهند بود.

    بر اساس آخرین پستی که در بلاگ امنیتی سامسونگ موبایل منتشر شده است، این وصله امنیتی شامل اپدیت امنیتی گوگل است که 54 آسیب پذیری رایج و شناخته شده اندروید را برطرف می‌کند، همچنین 11 مورد از مشکلات مختص دستگاه‌های گلکسی هم با این به روز رسانی رفع می‌شوند.

    اگر شما از دستگاه‌های رده بالای گلکسی استفاده می‌کنید، احتمالا به زودی شاهد اعلان دریافت به روز رسانی خواهید بود، همچنین می‌توانید با مراجعه به بخش تظیمات و قسمت Software Update از وضعیت آخرین به روز رسانی و یا عرضه شدن آپدیت جدید برای دستگاه‌تان با خبر شوید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر