گوشی هوآوی NOVA با گارانتی مدیاپردازش وارد بازار می شود

عصر کالا- جدیدترین محصولات هوآوی موسوم به nova و Honor ۸ lite توسط شرکت مدیاپردازش معرفی شد.

گوشی هوآوی NOVA با گارانتی مدیاپردازش وارد بازار می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از کلیک، شرکت مدیاپردازش شنبه شب طی مراسمی که با حضور مدیران این شرکت و هوآوی و همچنین فعالان حوزه بازار موبایل برگزار شد، ضمن اعلام همکاری با برند هوآوی دو مدل گوشی nova و Honor 8 lite را معرفی کرد.

    در ابتدای این مراسم “مزدک ابراهیمیان” عضو هیئت مدیره شرکت مدیا پردازش ضمن خیرمقدم به فعالان حوزه موبایل کشور، به معرفی تاریخچه شرکت مدیاپردازش پرداخت و افزود: شرکت مدیاپردازش فعالیت خود در بازار ICT ایران را با محوریت واردات معتبرترین برندهای جهانی لپ تاپ و تبلت به بازار و توزیع آن در سراسر کشور، آغاز کرد و توانست ظرف مدت 2 سال، سهم بازار بزرگی را در زمینه فروش لپ تاپ به دست آورده و به یکی از موفق ترین فعالان بازار ICT ایران تبدیل شود.

    وی با اشاره به تغییر نگرش افراد و تمایل آنها به خرید گوشی های هوشمند طی چند سال گذشته، خاطرنشان کرد: از حدود 5 سال پیش، این شرکت با توجه به تغییرات جهانی در بازار موبایل و لپ تاپ های شخصی، تمرکز خود را به سمت بازار موبایل تغییر داد.

    ابراهیمیان ضمن اشاره به رویکرد فرآیندی، تفکر سیستمی و برنامه‌ریزی استراتژی محور در مدیا پردازش، این شرکت را ایفاگر نقش مهمی در ارتقاء سطح کیفی و کمی فروش موبایل در ایران معرفی کرد. وی افزود: مدیاپردازش به مدت دو سال متوالی بزرگترین وارد کننده رسمی و مجاز گوشی هوشمند از دید گمرک ایران بوده است.

    ابراهیمیان با اشاره به سیاست جدید این شرکت در سال 2016 و افزودن برندهای بزرگ افزود: مدیاپردازش در اواخر سال 2016 به این نتیجه رسید که همکاری با برند HUAWEI را آغاز کند، چرا که هوآوی بزرگ‌ترین شرکت ارائه کننده سرویس‌های ارتباطی دنیا است و در حال حاضر نیز رتبه سوم از نظر ساخت گوشی های هوشمند دنیا را در اختیار دارد.

    در ادامه این مراسم “بابک فیاض” مدیرکل فروش دفتر هوآوی با اشاره به آینده روشن همکاری HUAWEI و شرکت مدیاپردازش، اظهار داشت: از ابتدای سال 2017 با شرکت مدیاپردازش شروع به کار کردیم و طبق مطالعاتی که در سال 2016 انجام شده بود، مشکلاتی را در زمینه توزیع و فروش کالا در سطح کشور و استان های مختلف داشتیم که با درنظرگرفتن این موارد و نظر تیم مدیریتی هوآوی، شرکت مدیاپردازش را به عنوان بهترین شریک تجاری انتخاب کردیم.

    به گفته وی، شرکت مدیا پردازش در سال 1395 و از ابتدای سال میلادی 2017، موفق شد تا نمایندگی شرکت HUAWEI را اخذ نماید.
    همچنین در ادامه این مراسم “کیومرت نوذری” مدیرمحصول هوآوی در شرکت مدیاپردازش به معرفی سری های مختلف این برند پرداخت و گفت: سری های پیشرفته این برند شامل Mate Series می باشد که مدل های Mate 9 Porsche Design، Mate 9 Pro، Mate 9 می شود.

    وی در ادامه به معرفی سری های P و مدل های آن موسوم به P 9 Plus، P 9، P 9 Lite و P 8 Lite پرداخت. نوذری Honor را خانواده بعدی هوآوی معرفی کرد و افزود: Honor 8 که به دلیل برخورداری از امکانات خوب، کیفیت بالا و همچنین طراحی زیبا توانسته مورد تقاضای مشتریان قرار گیرد، هم اکنون تنها به کمک مدیاپردزاش در بازار عرضه می شود. Honor 6X محصول جدید این برند است که از سه روز گذشته در مراکز اصلی فروش گوشی های هوآوی با گارانتی مدیاپردازش در حال معرفی است که توزیع آن از طریق شرکت مدیاپردازش انجام می شود. نوذری افزود: به زودی و احتمالا در اوایل سال 1396 گوشی پرچمدار P 10 وارد بازار ایران خواهد شد.

    در پایان این مراسم “میثم حاصلی” مدیرآموزش هوآوی به معرفی دو محصول جدید nova و Honor 8 lite که تنها با گارانتی مدیاپردازش وارد بازار می شود، پرداخت. وی با اشاره به گوشی جدید این برند موسوم به Honor 8 lite که توسط شرکت مدیاپردازش وارد بازار می شود، گفت: پسران و دختران کمتر از 25 سال، اشخاص ورزشکار و اهل سفر و کسانیکه به بازی و موزیک علاقه دارند از مشتریان هدف HONOR 8 Lite به شمار می آیند.

    گوشی HONOR 8 Lite هوآوی دارای امکاناتی نظیر صفحه نمایش 5.2 اینچ Full HD IPS LCD حاشیه خمیده 2.5 درجه، تنوع در رنگ بندی (سفید، طلایی، آبی و مشکی)، دوربین 12 مگاپیکسل، لنز 5 لایه، باطری 3000 میلی آمپر با ماندگاری 2 روزه، مجهز به نسل 4 اثرانگشت با قابلیت بازشدن تا 0.3 ثانیه و 40 درصد سریعتر، پردازنده مرکزی HI silicon Kirin 655، حافظه داخلی 3 گیگابایتیDDR3 ، 16 گیگابایت EMMC، پشتیبانی از حافظه خارجی تا 128 گیگابایت، تصاویر زنده در نور کم وجزییات بیشتر و همچنین آندروید 7 است.

    گوشی nova هوآوی که توزیع آن به صورت ویژه در اختیار مدیاپردازش قرار گرفته است با طراحی جذاب و دوربین با کیفیت تولید و روانه بازارهای جهانی شده است. از مزایای این گوشی می توان به بدنه کاملا فلزی، پوشش شیشه ای قسمت دوربین و خوش دست بودن آن اشاره کرد.

    از امکانات این گوشی می توان به صفحه نمایش 5 اینچی IPS LCD FHD، وسیع ترین طیف روشنایی، باتری قدرتمند 3020 میلی آمپر، پردازشگر مرکزی Qualcomm® Snapdragon™ 625 processor، پشتیبانی از حافظه خارجی تا 128 گیگابایت، دوربین اصلی 12 مگاپیکسل به همراه 6 لایه محافظ، دوربین جلو 8 مگاپیکسل با حالت زیبایی و آرایش، فیلم برداری به حالت 4K، فوکوس سریع و عکسبرداری در کسری از ثانیه اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر