مشکل باتری در بروزرسانی جدید ساعت هوشمند سامسونگ

عصر کالا-بسیاری از کاربران ساعت هوشمند Gear S۳ سامسونگ اعلام کرده اند که پس از بروزرسانی جدید ساعت خود، از مدت زمان شارژ باتری ساعت هوشمند خود ناراضی هستند.

مشکل باتری در بروزرسانی جدید ساعت هوشمند سامسونگ
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، کمتر از دو هفته پیش بود که بالاخره نسخه جدید بروزرسانی سیستم عامل ساعت‌های هوشمند سامسونگ مدل Gear S3 پس از مدتها انتظار کاربران منتشر شد. اما بنظر می رسد نسخه جدید بروزرسانی شده سیستم عامل ساعت‌های هوشمند سامسونگ، چندان هم خالی از مشکل نیست. کاربران بسیاری از مدت زمان شارژ نگه داشتن باتری ساعت‌های هوشمند خود گزارش داده و اعلام نارضایتی و ناخشنودی کرده‌اند.

    البته هنوز خیلی زود است که درباره فراگیر بودن این مشکل سخن بگوییم چرا که تعداد کمی از کاربران تاکنون از مشکل کاهش مدت زمان شارژ نگه داشتن باتری ساعت هوشمند خود شکایت کرده‌اند و سایر کاربران چنین مشکلی را گزارش نکرده‌اند و در صورتی که مشکل کاهش مدت زمان شارژ باتری ساعت Gear S3 همه گیر باشد، شرکت سامسونگ بعنوان شرکت سازنده این ساعت های هوشمند باید پاسخگوی این موضوع باشد.

    یکی دیگر از مشکلاتی که کاربران از نسخه بروزرسانی شده جدید سیستم عامل موسوم به Tizen 3.0 گزارش داده‌اند، آن است که با انجام بروزرسانی دیگر نمی توانند ظاهر صفحه ساعت های هوشمند خود را تغییر داده و یا عوض کنند که البته این مشکل با ریست فکتوری یا برگشت به حالت اول کارخانه، برطرف می شود.

    اما متاسفانه مشکل باتری و کاهش مدت زمان شارژ نگه داشتن با ریست فکتوری یا برگشت به حالت اول کارخانه، برطرف نمی شود و باید با یک بروزرسانی دیگر که از سوی سامسونگ منتشر شود، اصلاح شود. بنابراین تا زمانی که سامسونگ این مشکلات موجود در نسخه جدید سیستم عامل را رسما اعلام کند، باید منتظر تایید و پاسخ این شرکت کره‌ای باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر