اپل احتمالا تراشه‌های مدیریت باتری آیفون‌ها را نیز به صورت اختصاصی تولید خواهد کرد

عصر کالا- اپل به تازگی اعلام کرده که قصد دارد تراشه‌های گرافیکی محصولات آتی‌اش را به صورت اختصاصی خودش تولید کند و به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد برای تولید تراشه مدیریت باتری دستگاه های آتی نیز به همین صورت عمل کند.مطابق با گزارشی که به تازگی منتشر شده است اپل در حال تشکیل تیمی است که وظیفه آنها طراحی تراشه مدیریت باتری اختصاصی اپل برای دستگاه‌های همراه مانند آیفون است.

اپل احتمالا تراشه‌های مدیریت باتری آیفون‌ها را نیز به صورت اختصاصی تولید خواهد کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از شهر خبر؛ اگر اپل این تصمیمش را عملی کند، دارای یک مزیت کاملا آشکار در مقایسه با سایر شرکت‌ها خواهد بود. استفاده از تراشه های اختصاصی به اپل امکان می‌دهد تا کنترل بیشتری روی قطعات داخلی دستگاه‌هایش داشته باشد، از سوی دیگر با این شرایط آیفون‌های اپل در مقایسه با گوشی‌های اندرویدی عملکرد بهتری خواهند داشت، دست کم زمانی که طول عمر باتری دستگاه مد نظر باشد.

    در حال حاضر شرکت آلمانی Dialog Semiconductor تراشه‌های مدیریت باتری مورد نیاز اپل را تامین می‌کند. این شرکت عنوان کرده که برای تولید تراشه‌های مدیریت باتری آیفون‌های سال 2017 و 2018 با اپل قرارداد بسته است به این ترتیب اپل قصد ندارد به این زودی‌ها تصمیمش را اجرایی کند.

    انتظار می‌رود که اپل برای تولید تراشه‌های مدیریت باتری کارشناسایی که در حال حاضر در شرکت Dialog کار می‌کنند را استخدام کند. البته این خبرها هنوز به صورت رسمی توسط اپل تایید نشده‌اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر