سنگین‌وزن‌ترین گوشی اپل مشخص شد

عصر کالا- کارشناسان فعال در حوزه فناوری اعلام کرده‌اند که آیفون ۱۰ اس مکس (iPhone XS Max ) سنگین‌ترین گوشی آیفون محسوب می‌شود.

سنگین‌وزن‌ترین گوشی اپل مشخص شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت سی نت، سرانجام هفته گذشته انتظار بسیاری از علاقمندان به محصولات شرکت اپل به پایان رسید و این شرکت همانند رسم هر ساله خود، در رویدادی در ماه سپتامبر به معرفی و رونمایی از محصولات جدیدی نظیر گوشی‌های هوشمند آیفون، نسل جدیدی از ساعت اپل واچ و غیره اقدام کرد.

    حالا پس از معرفی سه مدل جدید 2018 از آیفون‌های 10 اس، 10 اس مکس و ایکس آر، بسیاری از کارشناسان بر این باورند که بزرگ‌ترین نسخه پرچمداران جدید معرفی شده یعنی آیفون 10 اس مکس، از تمامی گوشی‌های اپل که تاکنون معرفی شده است، وزن بیش‌تری دارد.

    این گوشی هوشمند با توجه به سایز بزرگ‌تر بدنه و صفحه نمایش و هم‌چنین بهره‌مندی از نمایشگر با کیفیت اولد ( OLED)، از وزن بیش‌تری نسبت به سایر همتایان خود برخوردار است.

    آیفون 10 اس به یک تراشه‌ A12 Bionic مجهز شده است و شاید بتوان آن را نسخه پلاس آیفون 10 (ایکس) معرفی کرد. این گوشی بزرگ‌ترین آیفون تاریخ اپل به شمار می‌رود و از نمایشگر 6.5 اینچی OLED بهره می‌برد.

    این گوشی در مدل‌های 64، 256 و 512 گیگابایتی به ترتیب با قیمت 999، 1149 و 1349 دلار به فروش خواهد رسید، در حالی که آیفون 10 اس مکس با برچسب قیمت 1099، 1249 و 1499 دلار راهی بازار خواهد شد. پیش‌فروش هر دو گوشی نیز از 14 سپتامبر آغاز شده و از 21 سپتامبر راهی بازارهای جهانی خواهند شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر