تصاویر جدیدترین گوشی‌های گوگل لو رفت

عصر کالا- تازه‌ترین تصاویر نسل جدید پرچمداران و گوشی‌های هوشمند گوگل منتشر شده است.

تصاویر جدیدترین گوشی‌های گوگل لو رفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, تصاویری از نسل سوم و جدید گوشی‌های هوشمند و پرچمدار گوگل یعنی پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی‌های جدید به اسپیکرهای استریو (stereo) و صفحه نمایش بدون حاشیه کناری مجهز است.

    این تصاویر جدید که به تازگی در فضای مجازی لو رفته، می‌تواند مبنایی باشد برای تحلیل کارشناسان فعال در حوزه تکنولوژی و موبایل تا بتوانند مشخصات فنی و ظاهری آن را برآورد کرده و بدست آورند.

    نسل قبلی گوشی‌های گوگل علی‌رغم جذابیت ظاهری و همچنین قابلیت‌های منحصر بفرد، نتوانست چندان عملکرد موفقیت‌آمیزی را برای خود به ثبت برساند و به همین دلیل نیز سهم قابل توجهی از بازار را کسب نکرد.

    گوشی پیکسل 3 که نسخه کوچک‌تر این نسل جدید از گوشی‌های گوگل است، طراحی متفاوتی دارد که البته همچون نسل پیشین خود، این تفاوت‌ها از جلوی گوشی قابل رویت و تشخیص نخواهد بود.

    هر دوی این دو گوشی‌های هوشمند و پرچمدار گوگل به اسپیکرهای استریو (stereo) که در جلوی گوشی تعبیه شده‌اند، مجهزند و همچنین حاشیه‌های کنار گوشی نیز نسبت به نمونه‌های قبلی، کاهش قابل ملاحظه‌ای یافته است.

    گوشی‌های جدید پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال قرار است به جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی اندروید پی ( Android P) و همچنین تراشه پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز باشند.

    طبق گزارش‌های منتشره، این دو گوشی جدید احتمالا در فصل پائیز سال جاری 2018 میلادی به بازارهای جهانی موبایل روانه خواهند شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر