تصویر رندر شده جدید از گوگل پیکسل ۲

عصر کالا- گوگل پیکسل ۲ و پیکسل XL ۲ دو گوشی تازه گوگل هستند که احتمالا تا پاییز ۲۰۱۷ رسما معرفی می‌شوند. تصویر رندر شده‌ای از پیکسل ۲ لو رفته که نشان می‌دهد این گوشی هم دوربین با لنز دوگانه خواهد داشت.

تصویر رندر شده جدید از گوگل پیکسل ۲
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از جی  اس ام ، روز گذشته تصاویر رندر شده ای از گوشی پیکسل 2 منتشر شد که نشان می‌داد این گوشی به دوربین با لنز دوگانه مجهز شده‌است. البته احتمال دارد که این تصاویر توسط طراحان سه بعدی و علاقه مندان گوگل طراحی شده و به طراحی اصلی پیکسل 2 هیچ ربطی نداشته باشد. گوگل سال گذشته دو گوشی پیکسل و پیکسل XL را در ماه اوت معرفی کرد و انتظار می رود که امسال هم همین رویه را دنبال کند. با توجه به زمان باقی مانده تا هفته اول اوت، جالب است که این تصاویر رندر شده در فضای مجازی منتشر شده اند. بیش از سه ماه تا زمانی که حدس می زنیم دو گوشی جدید معرفی شوند، باقی مانده و احتمالا در خلال این مدت شاهد تصاویر بیشتری از پیکسل 2 و برادر بزرگترش خواهیم بود.

    نکته جالب در این تصاویر، شباهت زیاد پیکسل 2 به گوشی پیکسل است. تفاوت این دو گوشی ظاهرا در مواردی جزیی دیده می شود که یکی از آن ها مجهز شدن پیکسل 2 به صفحه‌نمایش بدون حاشیه است البته حاشیه های کناری در پیکسل اصلی هم ناچیز بود اما در این رندر شاهد هستیم که حاشیه های بالا و پایین صفحه نمایش تا جای ممکن حذف شده اند تا فضای بیشتری را به کاربر ارایه کنند. هنوز نمی دانیم که گوگل تصمیم دارد پیکسل 2 را چگونه طراحی کند. این رندرها تنها نشان دهنده طراحی ظاهری احتمالی است که این غول تکنولوژی ممکن است برای پیکسل 2 در نظر بگیرد.

    همان‌طور که می‌دانید دو گوشی پیکسل و پیکسل XL سال گذشته در حالی معرفی و عرضه شدند که دوربین اصلی‌شان تنها یک لنز داشت و اگر امسال گوگل تصمیم بگیرد دو نسخه تازه پیکسل 2 و پیکسل XL 2 را به دوربین با لنز دوگانه مجهز کند، تغییر مهمی خواهد بود. دوربین با لنز دوگانه یکی از گرایش‌های رایج امسال در طراحی گوشی‌های پرچم‌دار است و می‌توان ادعا کرد که تقریبا تمام این گوشی‌ها به تکنولوژی مذکور مجهز شده‌اند. ازآنجاکه این تصاویر رسمی و معتبر نیستند، فعلا نمی‌توانیم مطمین باشیم که گوگل از طراحی دوربین دوگانه یا صفحه‌نمایش لبه تا لبه برای این دو گوشی تازه استفاده خواهد کرد. در این تصاویر همچنین شاهد هستیم که جک هدفون 3.5 میلی‌متری در کنار پورت USB و در لبه پایینی گوشی تعبیه‌شده درحالی‌که جک هدفون گوشی پیکسل در لبه بالایی قرار دارد. بسیاری از کاربران ممکن است از این طراحی بیشتر خوششان بیاید چون استفاده از هدفون را آسان‌تر می‌کند. البته این اولین تصویر رندر شده‌ای نیست که از پیکسل 2 منتشر می‌شود بلکه پیش‌ازاین در تاریخ 7 ژوئن (17 خرداد) هم تصاویری منسوب به این گوشی در فضای وب منتشر شد که در آن شاهد بودیم از طراحی صفحه‌نمایش بدون حاشیه استفاده‌شده اما موقعیت لنزهای دوربین اصلی آن کمی متفاوت دیده می‌شد. انتظار می‌رود که معرفی این گوشی در پاییز 2017 اتفاق بیفتد. احتمالا تا آن زمان تصاویر بیشتری از این گوشی به بیرون درز می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر