مدیرعامل هواوی:

میت ۱۰ قدرتمندتر از آیفون جدید خواهد بود

عصر کالا- ریچارد یو، مدیرعامل هواوی دریک مصاحبه، اطلاعاتی از گوشی میت ۱۰ (Huawei Mate ۱۰) را داده و طبق اعتقاد کارشناسان ادعا کرده که این فبلت از آیفون جدید نیز قدرتمندتر است.

میت ۱۰ قدرتمندتر از آیفون جدید خواهد بود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، ما انتظار داریم هواوی مشغول کار بر روی گوشی میت 10 خود به عنوان نسل جدیدی از دو گوشی میت 8 و میت 9 باشد که به ترتیب در نوامبر 2015 و 2016 عرضه شدند، اما شایعات به شدت کمی از آن تا به امروز شنیده شده است. در همین حال ریچارد یو، مدیرعامل بخش تجاری مصرف کننده هواوی در مصاحبه‌ای با بلومبرگ در حال توسعه بودن این گوشی را تایید کرده و آنچه که قرار است عرضه شود را کمی شرح داده است.
    در این مصاحبه که روز گذشته به صورت آنلاین انجام گرفته، یو به طور مختصر در مورد میت 10 صحبت کرده و عنوان کرده که این پرچمدار چگونه می‌تواند محصولی تکامل یافته‌تر از آیفون مخصوص دهمین سالگرد عرضه گوشی‌های اپل باشد. یو از گوشی جدید هواوی به عنوان «محصولی قدرتمندتر» از -احتمالا- آیفون جدید اپل یاد کرده است. متن توضیحات کوتاه وی در مورد Mate 10 به شرح زیر است:
    میت 10 از عمر باتری طولانی‌تری همراه با یک نمایشگر تمام صفحه، سرعت تغییر بیشتر، ظرفیت‌های عکاسی بهتر و بسیاری دیگر از قابلیت‌ها که به ما برای رقابت با اپل کمک خواهد کرد، برخوردار است.
    تحلیل مصاحبه ریچارد یو در مورد میت 10

    حال بد نیست تحلیلی بر مصاحبه‌ی اخیر این مدیر بلندپایه هواوی انجام دهیم تا با چسباندن تکه‌هایی از این پازل، بیشتر با پرچمدار جدید غول گوشی‌ساز چینی آشنا شویم.

    نمایشگر

    در دومین بخش از سخنان یو، مشخص نیست که به طور دقیق او میت 10 را با آیفون 10 عرضه نشده مقایسه کرده است یا یک گوشی قدیمی هواوی، اما آنچه که ما از صحبت‌های وی متوجه شدیم محصولی با عمر باتری طولانی و نسبت ابعاد صفحه‌ای مشابه گلکسی اس 8 سامسونگ (و احتمالا گلکسی نوت 8) است.
    شارژ سریع

    منظور یو از «سرعت تغییر بیشتر» نیز چندان واضح نیست. در حالی که این نظر می‌تواند مربوط به عملکرد (نظیر جابجایی بین اپلیکیشن‌ها) باشد، احتمال اشاره وی به شارژ سریع نیز وجود دارد؛ چرا که انتظار می‌رود هواوی Mate 10 از درگاه USB نوع C و پشتیبانی از ظرفیت‌های شارژ سریع برخوردار باشد.
    دوربین

    هواوی طی سالیان اخیر به لطف همکاری‌های گسترده با کمپانی آلمانی لایکا، عملکرد بسیار عالی را در تکنولوژی دوربین گوشی های هوشمند داشته است و به نظر می‌رسد محصول آینده آن‌ها نیز با تمرکز بیشتری بر روی ظرفیت‌های عکاسی توسعه پیدا کرده باشد.
    چیپستی با ظرفیت‌های واقعیت افزوده

    علاوه بر این، گوشی جدید سری Mate از چیپست کایرین 970 (یک پلتفرم که نه تنها سریع‌تر از نسل‌های گذشته خود است، بلکه از قابلیت‌های واقعیت افزوده نیز پشتیبانی می‌کند) بهره می‌برد. هرچند این قسمت در مصاحبه یو مطرح نشده و از شایعات نشات می‌گیرد.
    زمان عرضه

    ما هنوز نمی‌دانیم فبلت هواوی میت 10 چه زمانی به فروش خواهد رسید و یا قیمت آن چقدر است، اما شما همانطور که انتظار یک گوشی باکیفیت را می‌کشید، باید انتظار قیمتی بالا را نیز از این محصول که تا پایان سال 2017 عرضه می‌شود داشته باشید.
    به نظر شما میت 10 واقعا می‌تواند رقیب جدی برای آیفون بعدی اپل باشد؟ نظرتان خودتان را از بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر