ویژگی های منسوب به Sony A۷III تائید شد

عصر کالا- شرکت سونی با رونمایی از دوربین بدون آینه Sony A۹ در زمینه دوربین ها بدون آینه یک قدم مهم برداشته است.

ویژگی های منسوب به Sony A۷III تائید شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ابرگیزمو، تنها نقطه ضعف دوربین Sony A9 قیمت گزاف آن است و می توان گفت افراد غیرحرفه ای و حتی علاقه مندان قادر به خرید این دوربین نخواهند بود.

    این شرکت سری A7 را روانه بازار کرده است. در این سری دوربین های بدون آینه با فریم کامل ارزان قیمت تری ارائه می شود. اخیراً شایعه های زیادی درباره دوربین Sony A7III منتشر شده و طبق یک پست در Sony Alpha Rumors به نظر می رسد بعضی از ویژگی های این دوربین به بیرون درز کرده است
    طبق این ویژگی ها این دوربین دارای یک حسگر 24 مگاپیکسلی است. همچنین این شایعات حاکی است این دوربین از همان ویژگی هایی برخوردار است که پست Sony Alpha Rumors برای A9 مطرح کرده بود و ما پیش از این درباره آن شنیده بودیم. همچنین گفته می شود این دوربین دارای یک صفحه نمایش لمسی، قابلیت ضبط فیلم 4K است و دارای یک سیستم کنترل جوی استیک شبیه به مورد موجود در A9 است.

    گفته می شود سونی قصد دارد این دوربین را در پاییز امسال رونمایی کند، اما در حال حاضر هیچ تاریخ دقیقی برای این رونمایی اعلام نشده است. توجه داشته باشید که این اخبار تنها مربوط به Sony A7III است و اطلاعات کمی درباره A7rIII و A7sIII موجود است. گفته می شود رونمایی از این دوربین ها برای سال 2018 برنامه ریزی شده است، بنابراین در روزهای آینده شاهد اخبار بیشتری درباره این محصولات خواهیم بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر