رندر‌های جدید از وان پلاس ۵ این اسمارت فون را با دوربین دوگانه نشان می‌دهند

عصر کالا- وان پلاس یک کمپانی چینی است که مدت زیادی از ورود آن به عرصه ساخت اسمارت فون نمی‌گذرد.

رندر‌های جدید از وان پلاس ۵ این اسمارت فون را با دوربین دوگانه نشان می‌دهند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل ازوان پلاس, این شرکت از همان ابتدا با رونمایی اولین محصول خود خبر ساز شد، نگاه خریداران بسیاری را به خود جلب کرد و با فروش زیاد، سود خوبی را بدست آورد. حال با پیشرفت‌هایی که در این حوزه داشته، قصد دارد گوشی هوشمند پر قدرت دیگری را معرفی کند. اخباری که از این تلفن همراه منتشر شده آن را در دو ماه مانده تا رونمایی رسمی به مهمترین اسمارت فون مورد انتظار این روزها تبدیل کرده است.
    در حال حاضر گزارش‌ها و گمانه زنی‌ها درباره پردازنده و دوربین وان پلاس 5 ادامه دارد و هنوز اطلاعات دقیقی از این گوشی هوشمند در دسترس نیست؛ اما با نزدیک شدن به زمان رونمایی این محصول اطلاعات محدودی در فضای مجازی ارایه شده است. تصاویر منتشر شده توسط یک نشریه هندی از تغییرات خاصی در این پرچمدار نسبت به اسمارت فون‌های گذشته کمپانی وان پلاس پرده برداشته است.

    اگر به تصویر  بیاندازید دوربینی با دو لنز را خواهید دیده که در زیر آن یک led برای نور دهی در مکان‌های کم نور در نظر گرفته شده ولی خبری از فوکوس لیزری و سنسور تشخیص اثر انگشت در پنل پشتی نیست. البته این امکان وجود دارد که سنسور تشخیص اثر انگشت در پنل جلو و زیر صفحه نمایش قرار داده شده باشد.

    این پرچمدار صفحه نمایشی 5.5 اینچی دارد که رزولوشن تصویر آن هنوز مشخص نیست و قدرتمندترین چیپست کمپانی کوالکام یعنی اسنپدراگون 835 برای انجام پردازش‌های آن انتخاب شده است. همچنین 6 گیگابایت رم برای این محصول در نظر گرفته شده تا چیزی از قدرتمندترین اسمارت فون‌های کنونی کم نداشته باشد. انتظار داریم دو نسخه از آن با حافظه داخلی 64 گیگابایت و 128 گیگابایت در بازار جهانی عرضه شود. طراحی وان پلاس 5 هنوز نهایی نشده پس ممکن است در آینده تغییرات کوچکی در رندر کنونی اعمال شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر