اطلاعاتی تازه در رابطه با گوگل پیکسل ۲

عصر کالا- گوگل در حال کار بر روی نسل آینده گوشی‌های هوشمند پیکسل است. دو مدل معرفی شده در سال گذشته با استقبال مناسبی از سوی کاربران مواجه شدند و عرضه نمونه ۱۲۸ گیگابایتی گوگل پیکسل XL نیز به‌علت سفارشات زیاد با تاخیر صورت گرفت.

اطلاعاتی تازه در رابطه با گوگل پیکسل ۲
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر کالا» به نقل از آی تی رسان، امروز نام کد مورد استفاده برای گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل XL 2 فاش شده است. همانند سنت گذشته، گوگل برای این کدها از نام موجودات آبزی بهره گرفته است. برای مثال پیکسل و پیکسل XL با نام‌های مارلین و Sailfish در حال توسعه بودند.

    براساس اطلاعات فاش شده کد مورد استفاده برای گوگل پیکسل 2، “Walleye” خواهد بود و همچنین گوگل پیکسل XL 2 دارای کد “Muskie” است که نام دوم مربوط به یک ماهی بزرگ آب شیرین بوده که در آمریکای شمالی یافت می‌شود. Walleye یک ماهی آب شیرین بوده که زیستگاه آن کانادا و آمریکا است. در سایت AOSP قادر به مشاهده نام Walleye هستیم که خود نشان‌دهنده آزمایش این دستگاه توسط گوگل است.

    در اوایل این ماه گزارشی منتشر شد که براساس آن گوگل خواهان قرارگیری گوشی‌های هوشمند پیکسل در میان دستگاه‌های پرچمدار لوکس بازار است. براساس این گزارش، مدل‌های جدید از دوربین بهبود یافته، چیپ‌ست جدید و استاندارد IP برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بهره خواهند برد. نسل حال حاضر این دستگاه‌ها دارای دوربین اصلی 12.3 مگاپیکسلی با سنسور سونی و دریچه دیافراگم f2.0 بوده که برای آن سیستم فوکوس لیزری تشخیص فاز نیز در نظر گرفته شده است. دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر سلفی کاربران توسط این دو مدل را برعهده دارد. چیپ‌ست اسنپدراگون 835 جایگزین اسنپدراگون 821 در نسل آینده خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر