آی‌فون ۸ با شارژر ۵ واتی عرضه خواهد شد

عصر کالا- شایعه جدید و جالبی که هفته پیش در سایت‌های خبری منتشر شد، حاکی از آن بود که کمپانی اپل قصد دارد در جعبه آی‌فون ۸ شارژر ۱۰ واتی با رابط USB Type-C قرار دهد.

آی‌فون ۸ با شارژر ۵ واتی عرضه خواهد شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از شهر خبر ، این شایعه می‌تواند تاییدکننده این موضوع باشد که آی‌فون جدید از شارژر سریع‌تری پشتیبانی خواهد کرد، اما گزارشی از مینگ چی کو، تحلیل‌گر KGI، این شایعه را نقض می‌کند.

    براساس این گزارش، کو می‌گوید که تمامی آی‌فون‌های تولیدشده در سال 2017 با شارژرهای 5 واتی عرضه خواهند شد. این تقریبا همان چیزی است که اپل در طول سال‌ها ارائه کرده، پس نتیجه می‌گیریم تغییری در کار نخواهد بود.

    بااین‌حال کو معتقد است که تفاوت آی‌فون 8 در به‌کار گرفتن USB-C برای بهره‌وری بیشتر و شارژ سریع‌تر است. اما این تنها تغییر ایجاد شده است و مابقی گوشی‌های کمپانی اپل با کابل روشن USB-A عرضه خواهند شد.

    علاوه‌بر همه این‌ها، کو می‌گوید که شارژ بی‌سیم یک آپشن جداگانه برای آی‌فون بوده و به‌صورت یک ویژگی پیش‌فرض برای آن‌ها وجود ندارد. کو معتقد است به دلیل شارژ وایرلس، نسل‌های بعدی آی‌فون با بدنه‌ای شیشه‌ای با قاب‌های فلزی عرضه خواهند شد تا این فناوری را بهتر ارائه دهند.

    شارژ وایرلس مورد استفاده در آی‌فون‌های بعدی از نوع القایی بوده که در مقابل شارژ بی‌سیم "واقعی” قرار می‌گیرد. مینگ چی کو در گزارشات خود نهایت دقت را به‌خرج می‌دهد، پس می‌توان به این گزارش اعتماد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر