اپل به سمت شبکه ۵G می‌رود

عصر کالا- سازمان FCC یا کمیسیون ارتباطات فدرال کشور آمریکا به تازگی به شرکت اپل اجازه داده که بتواند شبکه ۵G را آزمایش کند. این سازمان از چند وقت پیش به شرکت‌ّها این اجازه را داده که بتوانند با دریافت مجوزهای لازم به آزمایش شبکه ۵G بپردازند.

اپل به سمت شبکه ۵G می‌رود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، آزمایش‌های شرکت اپل قطعا به این معنا خواهد بود که این شرکت قصد دارد در طول سال‌های آینده دستگاه‌هایی راهی بازار کند که بتوانند به شبکه 5G متصل شوند. بعید نیست که در طول سال‌های آینده شاهد عرضه آیفون یا آیپدهای جدیدی باشیم که از این شبکه پشتیبانی می‌کنند.

    چند وقت پیش هم بسیاری از اپراتورهای موبایل کشور آمریکا به این موضوع اشاره کرده بودند که در حال آزمایش شبکه 5G هستند. پس اصلا جای تعجب ندارد که اپل هم بخواهد محصولاتی با این استاندارد راهی بازار کند. هنوز اطلاعات زیادی درباره این موضوع منتشر نشده و نمی‌دانیم که شبکه 5G رسما از چه تاریخی شروع به کار می‌کند و چه محصولاتی با پشتیبانی از این ویژگی راهی بازار می‌شوند. شبکه 5G در حال حاضر در اکثر کشورهای دنیا در حال آزمایش است و هنوز به شکل عمومی مورد بهره برداری قرار نگرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر