عرضه تا پایان سال؛

هواوی مشغول توسعه موبایل با سیستم «هانگ منگ»

عصر کالا- به گفته منابع آگاه شرکت هواوی مشغول توسعه موبایلی با «هانگ منگ» سیستم عامل مخصوص خود است. این موبایل احتمالا تا پایان سال جاری با قیمت ۲۸۸ دلار عرضه شود.

هواوی مشغول توسعه موبایل با سیستم «هانگ منگ»
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، شرکت هواوی مشغول آزمایش تلفن هوشمندی مجهز به سیستم عامل «هانگ منگ»(Hongmeng) است. این سیستم عامل در هواوی توسعه یافته است. به گفته منابع آگاه احتمالا موبایل مذکور تاپایان سال برای فروش عرضه شود.

    عرضه موبایلی مجهز به سیستم عامل هانگ منگ نشان دهنده گام بزرگی برای این شرکت چینی است که هم اکنون دومین تولید کننده بزرگ تلفن هوشمند جهان به حساب می آید. این در حالی است که آینده دسترسی شرکت به سیستم عامل اندروید (متعلق به گوگل) به دلیل تحریم های آمریکا هنوز مشخص نیست.

    به نوشته روزنامه «گلوبال تایمز» موبایل مذکور با قیمت 2 هزار یوان(288 دلار)  عرضه می شود. بنابراین به نظر می رسد این موبایل یک دستگاه پایین رده باشد.

    البته هواوی هیچ اظهار نظری در باره این نکرده است.

    پیش از این مدیران ارشد هواوی  هانگ منگ را سیستم عاملی مخصوص محصولات مجهز به اینترنت اشیا معرفی کرده بودند. همچنین ماه گذشته اعلام شد نخستین دستگاه مجهز به این سیستم عامل تلویزیون هوشمند ی از برند«Honor» خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر