اپ نیوز/ Clips

اپلیکیشن جدید اپل منتشر شد

عصر کالا- کلیپس اپلیکیشن جدید اپل که یکم فروردین همزمان با محصولات جدید این کمپانی معرفی شد سرانجام لحظاتی پیش در اختیار کاربران قرار گرفت. در ادامه می‌توانید با این برنامه بیشتر آشنا شوید.

اپ نیوز/ Clips
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر؛اپل در اقدامی کم‌سابقه بی‌سروصدا تعدادی از محصولاتش را در اولین روز سال 1396 (یکم فرودین) به‌روز کرد. محصولات جدید سخت‌افزاری اپل آیفون 7 قرمز، آیپد 9.7 اینچ جدید، بند‌های جدید اپل واچ، شش رنگ جدید قاب‌های چرمی و سیلیکونی آیفون 7 و 7 پلاس و نسخه جدید آیفون اس‌ای با افزایش دو برابر حافظه‌داخلی هستند. اپلیکیشن Clips نیز همزمان با محصولات ذکرشده معرفی شد که به کاربران معمولی برای ساخت ویدئوهای جذاب کمک می‌کند. هم‌اکنون پس از گذشت چندین روز بلاخره اپلیکیشن کلیپس برای کاربران منتشر شد.

    اپل از مدت‌ها پیش نسخه iOS برنامه iMovie را به صورت رایگان در اختیار کاربران آیفون و آیپد گذاشته بود که مانند یک برنامه حرفه‌ای در کامپیوتر کاربران می‌توانند با قابلیت‌ و ابزار‌های فراوان ویدئو‌هایشان را ادیت کنند. اما یکی از مشکلاتی که این برنامه برای کاربران عادی و غیر حرفه‌ای دارد، پیچیدگی و کمی سخت بودن کارکردن با آن است.

    برای همین اپل دست به کار شده و با ساختن اپلیکیشن جدید Clips این مشکل را برای کاربران عادی برطرف کرده است. همان طور که در این مطلب گفتیم Clips در واقع اپلیکیشنی برای پر کردن فاصله‌ی بین iMovie، ابزاری پیچیده برای ویرایش حرفه‌ای فیلم و ادیت تصاویر و فیلم درون برنامه Photos است که ابزاری ساده بوده و به صورت خودکار به کمک عکس‌های شما ویدیویی تهیه می‌کند.

    رابط‌ کاربری بسیار آسان، اضافه کردن فیلتر‌های فراوان و ایموجی در زمان دلخواه به ویدئو با تعیین ترتیب پخش قابلیت‌های بسیار دیگر باعث شده تا این برنامه به زودی یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ادیت فیلم میان کاربران آیفون شود چراکه اشتراک گذاری آن به شبکه‌های اجتماعی نظیر FaceBoook, YouTube, Instagram و Vimeo بسیار آسان و هوشمندانه است که در ادامه می‌توانید با آن آشنا شوید.

    Live Titles یکی از قابلیت‌های بسیار جالب Clips است که صدای شما را به متن به صورت زنده (Live) تبدیل می‌کند. برای فعال کردن Live Titles تنها کافیست قبل از ضبط ویدئو دکمه مخصوص آن را در بالای صفحه لمس کنید تا سخنان شما همانند زیرنویس در فیلم‌تان نمایش داده شود. Live Titles فعلا از 36 زبان مختلف پشتیبانی می‌کند. به امید روزی که پشتیبانی از زبان فارسی به آیفون و برنامه‌هایش مانند کلیپس اضافه شود.
    اشتراک گذاری هوشمند

    کلیپس قادر به تشخیص چهره افرادی که در ویدئوتان حضور دارند است. به همین منظور پس اتمام ساخت ویدئو به شما پیشنهاد می‌کند تا فیلم‌تان را با دوستانی که در آن حضور دارند به اشتراک بگذارید.

    اپلیکیشن Clips را هم‌اکنون می‌توانید به صورت رایگان از دانلود کنید

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر