تولید گوشی با قابلیت تصویربرداری چهاربعدی

عصر کالا- شرکت رد که در زمینه تولید دوربین های تصویربرداری سینمایی فعال است، به زودی یک گوشی هوشمند روانه بازار می کند که دوربین قدرتمند آن برای فیلمبرداری فوق دقیق و هولوگرافیک قابل استفاده است.

تولید گوشی با قابلیت تصویربرداری چهاربعدی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، گوشی یادشده دارای نمایشگری با قابلیت پخش تصاویر به صورت سه بعدی است و صدا را نیز به صورت زنده و سه بعدی و نه دوبعدی و تخت پخش می کند.

    قرار بود گوشی یادشده که هیدروژن وان نام دارد، تا اواخر تابستان در دسترس علاقمندان قرار بگیرد، اما حالا گفته می شود که این گوشی اواخر پاییز به بازار می آید. گوشی رد قادر به ضبط آنی تصاویر به صورت چهار بعدی و هولوگرافیک است و سپس می توان این تصاویر را در یوتیوب یا دیگر شبکه های اجتماعی به اشتراک گذارد.

    دقت نمایشگر این گوشی در حالت دوبعدی 2560 در 1440 پیکسل بوده و در وضعیت چهار بعدی نیز همین دقت حفظ می شود. شرکت سازنده مدعی است کیفیت پخش تصاویر در حالت چهاربعدی هولوگرافیک بهتر از حالت سه بعدی است. در این وضعیت تصاویر در فضا معلق می مانند و فرد می تواند از چهار جهت به آنها بنگرد؛ قابلیتی که در تصاویر سه بعدی وجود ندارد و فرد تنها می تواند از یک طرف به این تصاویر نگاه کند. صدا نیز در این حالت باید به صورت فضایی و چند بعدی پخش شود.

    با توجه به انرژی بالای مورد نیاز برای تهیه و ضبط چنین تصاویری، یک باتری 4500 میلی آمپری بر روی این گوشی نصب خواهد شد. هر دو دوربین سلفی و عقبی این گوشی دارای قابلیت های مذکور خواهند بود. البته فایل های تصویربرداری شده به طور خودکار به صورت دو بعدی نیز ذخیره خواهند شد.

    سیستم عامل این گوشی اندروید و پردازنده اصلی آن اسنپ دراگون 835 خواهد بود. قیمت این گوشی با قابلیت نصب دو سیم کارت 1300 دلار اعلام شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر