زیرو لمون برای گلکسی اس ۸، اس ۸ پلاس و ال جی جی ۶ قاب های باتری دار با ظرفیت‌های عجیبی عرضه کرد

عصر کالا- قاب هاب باتری دار شرکت زیرولمون با ظرفیت‌های دیوانه‌واری برای گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس ۸، گلکسی اس ۸ پلاس و ال جی جی ۶ عرضه شد.

زیرو لمون برای گلکسی اس ۸، اس ۸ پلاس و ال جی جی ۶ قاب های باتری دار با ظرفیت‌های عجیبی عرضه کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، شاید اسم زیرولمون (ZeroLemon) را شنیده باشید، اما برای آن دسته از کسانی که تاکنون این اسم را نشنیده‌اند باید بگوییم که زیرولمون یک شرکت سازنده قاب های باتری دار بوده که برای گوشی‌های هوشمند مطرح بازار موبایل، پوشش‌هایی مجهز به باتری تولید می‌کند.
    لیست قاب های باتری دار تولید شده توسط این کمپانی بزرگتر شده است و با اضافه شدن نام سه گوشی پرچمدار مطرح بازار به این لیست، ظرفیت‌هایی از باتری دیده می‌شود که می‌تواند برای دارندگان این مدل‌ها بسیار هیجان‌انگیز باشد.
    قاب های ارائه شده برای این گوشی‌ها دارای ظرفیت‌های متفاوتی است. باتری گلکسی اس 8 یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی است و برای این دستگاه دو مدل قاب باتری در نظر گرفته شده است. یک مدل دارای باتری به ظرفیت 5500 میلی‌آمپر ساعت بوده (120 درصد بزرگتر از باتری مرسوم آن) و قاب دیگر به یک باتری 8500 میلی‌آمپر ساعتی (195 درصد ظرفیت بیشتر) مجهز است.
    باتری گلکسی اس 8 پلاس نیز دارای ظرفیت 3500 میلی‌آمپر ساعت است و قاب‌ های باتری دار این مدل نیز در دو نوع تولید شده است. یک مدل دارای باتری 6300 میلی‌آمپر ساعتی (125 درصد بیشتر از ظرفیت باتری معمولی آن) و یک مدل دارای باتری 8500 میلی‌آمپر ساعتی (170 درصد ظرفیت بیشتر) است. برای ال جی جی 6 نیز یک قاب با باتری 8000 میلی‌آمپر ساعت (حدودا 170 درصد ظرفیت باتری بیشتر) ارائه شده است. باتری ال جی جی 6 نیز دارای ظرفیت 3300 میلی‌آمپر ساعت است.
    این مطلب را نیز بخوانید:
    عمر باتری گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس چقدر است؟
    زیرولمون برای قاب های باتری دار جدید خود، تخفیف‌های ویژه‌ای را چه در وب سایت خودش و چه در آمازون در نظر گرفته است. سازندگان لوازم جانبی دیگری نیز هستند که قاب های باتری دار خوبی عرضه می‌کنند، اما این مقدار از ظرفیت اضافی باتری می‌تواند برای هر کاربری وسوسه‌انگیز باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر