فروش آیفون کمتر می‌شود

عصر کالا- بسیاری از تحلیل‌گران برآورد کرده‌اند که وضعیت فروش گوشی‌های آیفون حداقل تا سال آینده میلادی به حالت عادی و قابل قبول برای اپل درنخواهد آمد.

فروش آیفون کمتر می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، از آنجایی بازارهای جهانی موبایل در چندسال اخیر تحت تأثیر اشباع فناوری‌های گوشی و همچنین افزایش بحران‌های اقتصادی در جهان در مرحله رکود به سر می‌برد، بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران وضعیت را برای گوشی‌های آیفون اپل بسیار بغرنج‌تر از سایر گوشی‌های برندهای دیگر برآورد کرده‌اند.

    حالا در تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده در وب سایت phonearena ، تحلیلگران و کارشناسان فعال در حوزه فناوری پیش بینی کرده‌اند که وضعیت میزان فروش گوشی‌های آیفون تا نیمه دوم سال جاری میلادی به وضعیت نرمال و عادی بازنخواهد گشت.

    این در حالیست که برخی دیگر از تحلیلگران فعال در مؤسسه تحقیقاتی و آماری UBS میزان فروش گوشی‌های آیفون را بسیار نامساعدتر و منفی‌گرایانه تر از این پیش بینی کرده‌اند به گونه‌ای که گوشی‌های آیفون تا سال 2020 میلادی قادر نخواهند بود به میزان فروش مطلوب خود در بازارهای جهانی دست پیدا کنند.

    آنها بر این باورند که اپل به اصطلاح با یک دیوار و مانع بزرگ در فروش جهانی برخورد کرده است و از دلایل اصلی آن می‌توان به تشدید تنش‌های سیاسی و جنگ تجاری میان چین و آمریکا، افزایش بحران‌های اقتصادی در کنار کاهش قدرت خرید مردم اشاره کرد.

    گوشی‌های جدید آیفون علی رغم تلاش اپل برای افزودن قابلیت‌های جدید و منحصربفرد، تاکنون نتوانسته است به میزان فروش قابل قبولی دست یابد و سودآوری و درآمدزایی موردنظر را برای شرکت اپل به ارمغان بیاورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر