ارائه خدمات پرداخت همراه جدید در سیستم عامل تازه اپل

عصر کالا- همزمان با تلاش شرکت اپل برای آماده سازی سیستم عامل جدید iOS ۱۱ اخبار و شایعاتی در مورد ویژگی های این سیستم عامل در فضای مجازی منتشر شده است.

ارائه خدمات پرداخت همراه جدید در سیستم عامل تازه اپل
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از   خبرگزاری فارس ، قرار است بیست و هشتمین کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل در تاریخ 5 ژوئن در سن خوزه کالیفرنیا برگزار شود و در آنجا از iOS 11 رونمایی خواهد شد.

    گفته می شود یکی از امکانات iOS 11 برقراری تماس گروهی از طریق فیس تایم اپل است. همچنین FaceTime Audio به روش پیش فرض برای تماس میان کاربران آیفون مبدل خواهد شد. اپل قبلا هم iMessage را به ابزار تبادل پیام متنی پیش فرض به جای پیامک مبدل کرده بود.FaceTime Audio از فناوری نسل چهارم مخابراتی LTE به منظور ارائه خدمات صوتی بهتر بهره می گیرد.

    اپل همچنین به دنبال به روز کردن خدمات پرداخت همراه اپل پی هم هست تا انتقال پول فرد به فرد از طریق کیف پول دیجیتال ممکن شود. با این به روزرسانی کاربران در حین استفاده از iMessage و با نگارش متن می توانند پول را به حساب کاربر دیگری منتقل کنند.

    یکی دیگر از به روزرسانی های این سیستم عامل ذخیره انرژی باتری در زمان کاهش شارژ آن به شیوه ای هوشمندانه تر است. iOS 11 به همین منظور عادات کاربری افراد را در نظر می گیرد و در زمان کاهش شارژ به طور خودکار تداوم اجرای برخی برنامه ها را متوقف می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر