شناسایی گوشی‌های دزدی ساده‌تر شد

عصر کالا- اگر در زمان خرید یک گوشی دست دوم نگران دزدی بودن آن هستید، می‌توانید با استفاده از یک فناوری جدید از موضوع اطمینان کسب کنید.

شناسایی گوشی‌های دزدی ساده‌تر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیتال ترندز، ابزار یاد شده که توسط موسسه غیرانتفاعی سیتا وابسته به فعالان صنعت ارتباطات بی سیم آمریکا عرضه شده به شما امکان می دهد از دزدی بودن یا نبودن یک گوشی هوشمند مطلع شوید.

    این ابزار که از این آدرس اینترنتی در دسترس است کنترل مسروقه بودن یا نبودن گوشی هوشمند را ممکن می کند.

    برای استفاده از این سایت تنها کافی است یکی از شماره های IMEI، MEID یا ESNرا در این سایت وارد کنید. هر یک از این کدها منحصر به تنها یک گوشی خاص هستند و با ثبت کدهای یادشده و علامت زدن عبارت من یک ربات نیستم، می توان دریافت گوشی مورد نظر مسروقه هست یا خیر.

    البته این ابزار در صورتی به درستی عمل می کند که فردی که گوشیش به سرقت رفته، این موضوع را به پلیس اعلام کرده باشد. در غیر این صورت دزدی بودن گوشی در سایت مذکور ثبت نشده و به مشتری اعلام نمی شود.

    به منظور ارتقای قابلیت های این سایت، پایگاه داده آن به پایگاه داده شرکت ها و اپراتورهای مختلف مخابراتی در آمریکا متصل شده و از این طریق مرتبا به روزرسانی می شود. استفاده رایگان از سایت یاد شده تا 5 بار در روز ممکن است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر