سیستم‌های صوتی و تصویری جدید پایونیر، مجهز به Android Auto و Apple CarPlay

عصر کالا- سیستم‌های صوتی و تصویر جدید Pioneer با پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی با زندگی اسمارت فونی کاربران همگام می‌شود.

سیستم‌های صوتی و تصویری جدید پایونیر، مجهز به Android Auto و Apple CarPlay
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از جی اس ام، پایونیر سری پیشتاز سیستم‌های  NEX خود را برای 2017 آپدیت کرد؛ سیستم هایی که مکملی برای زندگی اسمارت فونی کاربران هستند. این سری پیشتاز می‌تواند Android Auto و Car Play اپل را با وصل کردن گوشی به سیستم، در اختیار کاربران قرار دهند. نه تنها امکان شارژ گوشی بلکه امکان انجام کارهای روزانه و گزینه های سرگرمی بسیاری نیز برای شما فراهم می‌شود. این سیستم‌ها مجددا طراحی شده‌اند، رابط کاربری ساده‌ای دارند به سادگی رابط کاربری و اپلیکیشن‌های خاص گوشی‌های هوشمند ارتباط برقرار می‌کنند.

    این سری سیستم‌ها برای کاربرانی ایده‌آل هستند که به این زودی‌ها قصد عوض کردن خودروی خود با یک نمونه مجهز به Android Auto و Car Play را ندارند و به‌راحتی می‌توانند سیستم‌های مجهز به اندروید اتو پایونیر را خریداری کنند. البته کسانی که به دنبال صرفه جویی بیشتر هستند راه های دیگری نیز پیش رو دارند اما مسلما سیستم های صوتی تصویری پایونیر مجهز به اندروید اتو و کار پلی جذابیت بیشتری دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر