تبلت جدید مستحکم سامسونگ برای صاحبان مشاغل

عصر کالا- شرکت سامسونگ تبلت مستحکم جدیدی به نام Galaxy Tab Active ۲ برای استفاده صاحبان مشاغل عرضه کرده که دارای دستیار صوتی Bixby نیز هست.

تبلت جدید مستحکم سامسونگ برای صاحبان مشاغل
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، تبلت یادشده دارای قلم هوشمند S Pen بوده و دارای تاییدیه نظامی MIL-STD 810G است که به معنای امکان استفاده از تبلت یادشده در محیط هایی با شرایط آب و هوایی نامناسب است.

    همچنین می توان با دستکش نیز از تبلت یادشده استفاده کرد و از قابلیت های لمسی آن نیز بهره برد. بهره مندی از استاندارد IP68 هم به معنای ضدآب و گرد و خاک بودن این تبلت و همین طور مقاومت آن در صورت سقوط از ارتفاع نیم متری است.

    نمایشگر این تبلت به گونه ای طراحی شده که حتی در صورت خیس بودن هم به خوبی عمل می کند. Galaxy Tab Active 2 مجهز به اسکنر اثر انگشت نیز هست.

    دقت نمایشگر 8 اینچی این تبلت 1280 در 800 بوده و از یک پردازنده هشت هسته ای Exynos 7880 بهره می گیرد. سه گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی از جمله مزایای تبلت یادشده است. این میزان حافظه تا 256 گیگابایت قابل ارتقاست.

    از جمله دیگر امکانات این تبلت می توان به دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 4450 میلی آمپری اشاره کرد.قیمت این تبلت هنوز اعلام نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر