هوآوی Mate ۹ رونمایی شد

عصر کالا- بالاخره بعد از مدت‌ها فبلت هوآوی Mate ۹ با دوربین دوگانه رونمایی شد.

هوآوی Mate ۹ رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از کلیک، گوشی‌های هوشمند در ابعاد و اندازه‌های متفاوتی وجود دارند که به گوشی‌های هوشمندی که در فاصله میانی گوشی هوشمند و تبلت وجود دارند فبلت گفته می‌شود. در واقع دستگاه‌هایی که دارای صفحه‌ نمایش‌هایی بین 5٫5 اینچ تا 5٫7 اینچ هستند را فبلت می‌گویند. بسیاری از کاربران دستگاه‌های هوشمند با صفحه نمایش‌های بزرگ را ترجیح می‌دهند. سری پلاس آیفون و خانواده گلکسی نوت توانسته‌اند نمونه‌های بسیار خوبی برای گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ یا همان فبلت‌ها باشند. حالا هوآوی نیز توانسته با میت 9 به جمع فبلت‌های موفق بپیوندد.

    پاییز سال پیش هوآوی میت 8 با صفحه نمایش 6 اینچی را معرفی کرد. میت 8 با پردازنده Kirin 950 قدرت یافته بود و دارای حافظه 4GB رم است. میت 8 با عمر باتری مناسب به دستگاه بسیار خوبی تبدیل شد و بسیار مورد توجه و استقبال کاربران قرار گرفت.

     هوآوی Mate 9

    تا امروز اخبار زیادی از هوآوی میت 9 به گوش رسیده بود و چند روز پیش عکس‌های لورفته با کیفیتی از این گوشی هوشمند در شبکه‌های اجتماعی پخش شده که بالاخره امروز ما شاهد رونمایی این دستگاه هستیم.

    هوآوی میت 9 از نظر ابعاد بسیار به مدل قبلی خود نزدیک است. میت 9 مانند میت 8 دارای ضخامت 7٫9 میلی متر است. طول و عرض میت 9 کمی بزرگتر از میت 8 است ولی این بزرگی بسیار اندک است و تفاوت چشم‌گیری از نظر ابعاد میان این دو گوشی هوشمند وجود ندارد. اندازه صفحه نمایش میت 9،5٫9 اینچ است که از مدل قبلی خود کمی کوچکتر است. البته هوآوی رزولوشن صفحه 1920 در 1080 را از مدل قبلی خود حفظ کرده است. هوآوی میت 9 به تراشه  Kirin 960 chip مجهز است. این تراشه چهار هسته پردازشی Cortex-A73 و فرکانس 2.4 گیگاهرتز را پشتیبانی می‌کند.

    هوآوی Mate 9

    حافظه RAM میت 9،4GB است و هوآوی در میت 9 با ارتقا حافظه خوبی برخوردار بوده است و دارای 64GB حافظه داخلی است که از Micro SD نیز پشتیبانی می‌کند. میت 9 از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. قدرت باتری میت 9، 4,000mAh است که می‌تواند یک روز کاری را به راحتی پشتیبانی کند. همچنین میت 9 به حسگر اثر انگشت مجهز است.

    هوآوی Mate 9

    کمپانی هوآوی تمرکز اصلی خود در میت 9 را بر روی نرم‌افزار این گوشی هوشمند گذاشته است و می‌توان تکنولوژی و سیستم دوربین‌های دوگانه میت 9 و P9 را در اندازه و هم رده هم دانست. هر دو این گوشی‌های هوشمند دارای دوربین‌های دو گانه‌ای هستند که حاصل همکاری لایکا و هوآوی است. دوربین‌های دوگانه میت 9 دارای یک سنسور 20 مگاپیکسلی مونوکروم و یک سنسور 12 مگا پیکسلی رنگی است که با هم تصویر را تشکیل می‌دهند. دوربین میت 9 دارای لرزش‌گیر اوپتیکال است و دارای سه محور فوکوس هیبریدی نیز می‌باشد. این ویژگی‌های منحصر به فرد میت 9 باعث شده است تا بتوان با دوربین این گوشی هوشمند عکس‌های بسیار واضحی گرفت.

    هوآوی Mate 9

    دوربین جلو میت 9 دارای کیفیت 8 مگا پیکسل است و دارای دیافراگم 1٫9 است که مجهز به سیستم فوکوس اتوماتیک است. فوکوس اتوماتیک دوربین جلو میت 9 از ویژگی‌های بسیار منحصر به فرد این گوشی هوشمند است.

    هوآوی میت 9 با اندروید نوقا 7٫0 و رابط کاربری EMUI 5.0 عرضه می‌شود. در حال حاضر هوآوی مدعی است که قوی‌ترین رابط کاربری را در میت 9 گنجانده است. اطلاعات عرضه شده از فبلت میت 9 هوآوی نشان می‌دهد که این فبلت می‌تواند بازار خوبی در کشورهای آسیایی داشته باشد و باید منتظر عرضه این گوشی هوشمند در بازار باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر