رونمایی سامسونگ از گلکسی A۲۰s + تصاویر

عصر کالا- پس از معرفی گلکسی A۲۰s در کشور مالزی، نوبت به معرفی جهانی این تلفن رسیده است. اسمارتفون سامسونگ گلکسی A۲۰s به عنوان عضو جدید خانواده سری گلکسی A به بازار عرضه می‌شود. صفحه‌نمایش این تلفن دارای شکاف قطره‌ای است که سامسونگ آن را نمایشگر Infinity-V می‌نامد.

رونمایی سامسونگ از گلکسی A۲۰s + تصاویر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از گسترش نیوز ،  صفحه‌نمایش 6.5 اینچی این تلفن از نوع LCD بوده و دارای رزولوشن اچ‌دی پلاس است. هم‌چنین، چیپست اسنپدراگون 450 با رم 3 یا 4 گیگابایتی در داخل بدنه جدیدترین میان‌رده سامسونگ قرار دارد.

    دو پیکربندی مختلف هم برای حافظه داخلی وجود دارد که نسخه پایه با حافظه داخلی 32 گیگابایت و مدل بالاتر آن با حافظه داخلی 64 گیگابایت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. البته، ظرفیت حافظه داخلی تلفن از طریق کارت microSD تا 512 گیگابایت قابل افزایش است.

    در بدنه پشتی گلکسی A20s یک سنسور اثرانگشت و دوربین سه‌گانه مشاهده می‌شود. در مجموعه دوربین هندست جدید سامسونگ یک سنسور 13 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.8، یک ماژول 8 مگاپیکسل الترا‌واید و یک سنسور عمق 5 مگاپیکسلی قرار دارند. دوربین سلفی 8 مگاپیکسل دستگاه نیز در شکاف نمایشگر وجود دارد و توسط سیستم تشخیص چهره قادر به بازکردن قفل تلفن است.

    در بخش تامین انرژی این گوشی یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر تعبیه شده است که از فناوری شارژ سریع 15 وات پشتیبانی می‌کند. نرم‌افزار تلفن، توسط اندروید 9 (پای) اجرا می‌شود و رابط کاربری اختصاصی سامسونگ با نام One UI نیز در پوسته سیستم‌عامل قرار گرفته است.گلکسی A20s در چهار رنگ مشکی، آبی، سبز و قرمز با نرخ پایه 150 یورو به فروش می‌رسد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر