پی پال از اندروید پی پشتیبانی خواهد کرد

عصر کالا- کمپانی پی‌پال طرح مشترکی با گوگل آغاز کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از اندروید پی از خدمات پی‌پال استفاده کنند.

پی پال از اندروید پی پشتیبانی خواهد کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از زومیت ؛ پی‌پال یکی از سرویس‌های محبوب در دنیا است که برای پرداخت صورت حساب و انتقال وجه به حساب‌های دیگر استفاده می‌شود. بیش از ده‌ها میلیون کاربر در سراسر دنیا از سرویس پی‌پال استفاده می‌کنند.

    این کمپانی به دنبال گسترش روابط است تا بتواند استفاده از خدماتش را برای کاربران خود آسان‌تر کند. پی‌پال اعلام کرده با گوگل قرارداد بسته است تا کاربران بتوانند از طریق اندروید پی از خدمات پی‌پال استفاده کنند.

    همکاری پی‌پال و گوگل از سه سال پیش شروع شد؛ زمانی که گوگل امکان پرداخت از طریق پی‌پال را به سرویس گوگل پلی اضافه کرد. کاربران پی‌پال از این پس می‌توانند از اندروید پی برای پرداخت صورت‌ حساب‌ در فروشگاه‌ها، درون اپلیکیشن‌ها و خریدهای آنلاین استفاده کنند.

    در این حالت، تنها عمل پرداخت با اندروید پی صورت می‌گیرد و مبلغ از حساب پی‌پال کاربر کاسته می‌شود. استفاده از سرویس پی‌پال برای کاربرانی امکان‌پذیر خواهد بود که از اندروید پی در سیستم‌عامل اندروید 4.4 به بالا استفاده کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر