گوشی تاشوی سونی نیز در راه است

عصر کالا- گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که سونی نیز در حال توسعه یک مدل گوشی هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر و قابلیت پشتیبانی از شبکه است.

گوشی تاشوی سونی نیز در راه است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، در طول یکسال اخیر اخبار و گزارش‌های متعددی از سوی شرکت‌های تکنولوژی و تولید کننده موبایل در جهان منتشر شده است که در تلاش برای توسعه گوشی‌های هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش تاشو و انعطاف‌پذیر هستند.

    حالا تازه‌ترین اخبار در وب سایت تک رادار، نشان می‌دهد که شرکت ژاپنی سونی نیز در حال طراحی توسعه و تولید یک مدل گوشی هوشمند تاشو تحت عنوان اکسپریا اف (Xperia F) است که قابلیت پشتیبانی از فناوری شبکه نسل پنجم اینترنت همراه 5g را نیز داراست. این طور که به نظر می‌رسد سونی قصد دارد این گوشی را در سال آینده میلادی احتمالاً اوایل 2020 رونمایی و سپس روانه بازار کند.

    تحلیلگران بر این باورند که احتمالاً گوشی تاشوی سونی از نمایشگر انعطاف‌پذیر اولد توسعه داده شده توسط سامسونگ بهره مند خواهد بود. همچنین برآورد کردند که این گوشی تاشو برخلاف نمونه‌های مشابه معرفی شده توسط سامسونگ و هواوی به صورت عمودی خم می‌شود.

    گزارش‌های دیگری هم چنین منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی تاشو به یک تراشه مودم مجهز به پشتیبانی از شبکه نسل پنجم اینترنت همراه 5g تجهیز شده است و به کاربرانش این امکان را می‌دهد که از خدمات و قابلیت‌های اینترنت پرسرعت این نسل جدید از اینترنت همراه بهره مند شوند.

    گفتنی است که نمونه اولیه گوشی 5g سونی در کنگره جهانی موبایل 2019 در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده شد.

    حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خبر داده‌اند. از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر