گوشی‌های لنوو از این پس با اندروید خالص عرضه می‌شوند

عصر کالا- گوشی‌ها و دستگاه‌های اندرویدی شرکت «لنوو» (Lenovo) از پوسته‌ای به اسم Vibe Pure UI استفاده می‌کنند، ولی قرار است دیگر شاهد استفاده از این اندروید دستکاری شده نباشیم.

گوشی‌های لنوو از این پس با اندروید خالص عرضه می‌شوند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، شرکت لنوو خبر داده است که می‌خواهد به استفاده از نسخه‌ی خالص سیستم عامل گوگل روی بیاورد.

    مشتریان لنوو از این شرکت درخواست کرده بودند تا به جای پوسته‌ی Vibe Pure UI از اندروید خالص استفاده کنند.
    «آنوج شارما» (Anuj Sharma)، مدیر مارکتینگ لنوو در هندوستان، به تازگی در مصاحبه‌ای گفته است که از گوشی K8 Note به بعد، تمام دستگاه‌های اندرویدی لنوو با اندروید خالص عرضه خواهند شد

    بر اساس صحبت‌های شارما، این حرکت به خاطر تقاضای مخاطبان آن‌ها انجام می‌شود. مشتریان لنوو از این شرکت درخواست کرده بودند تا به جای پوسته‌ی Vibe Pure UI از اندروید خالص استفاده کنند. شارما هم‌چنین به این موضوع اشاره می‌کند که استفاده از نسخه‌ی خالص اندروید، به شرکت لنوو این اجازه را می‌دهد تا آپدیت‌ها را سریع‌تر و بهتر برای دستگاه‌های خود عرضه کنند؛ طوری که برای مثال می‌توانند بروزرسان Android O را پس از عرضه‌ی رسمی، سریع‌تر برای گوشی‌های خود آماده کنند.

    استفاده از اندروید خالص روی گوشی‌های لنوو، دستگاه‌های این شرکت را با برند «موتورولا» هم یکپارچه می‌کند. گوشی‌های موتورولا (که لنوو در سال 2014 آن را خرید)، سال‌هاست که با اندرویدی شبیه به اندروید خالص عرضه می‌شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر