اپل همه سیستم عامل های خود را به روز می کند

عصر کالا- اپل به زودی کنفرانس جهانی توسعه دهندگان خود را برگزار می کند و یکی از بخش های مهم این کنفرانس نمایش نسخه های به روزشده مختلف سیستم عامل های شرکت اپل است.

اپل همه سیستم عامل های خود را به روز می کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از مهر، اپل در جریان برگزاری کنفرانس یادشده نسخه هایی جدید از سیستم عامل های iOS، macOS ، tvOS و  watchOS را در معرض دید علاقمندان قرار می دهد.

    اگر چه هنوز اطلاعاتی در مورد ویژگی های این سیستم عامل ها در دسترس نیست، اما برخی منابع مطلع در این زمینه اطلاع رسانی هایی هر چند محدود داشته اند.

    اپل در این کنفرانس نسخه 10.14 سیستم عامل مک خود را عرضه می کند که یکی از قابلیت های آن حالت تاریک یا dark mode است.

    ویدئویی 30 ثانیه ای که از سیستم عامل macOS 10.14 به نمایش درآمده نشان می دهد که این حالت برای اجرای سیستم عامل مذکور در محیط های کم نور و تاریک مناسب است.

    سیستم عامل مک هم اکنون نیز دارای چنین حالتی هست، اما تاریک شدن محیط سیستم عامل تنها در بخش منو و dock اتفاق می افتد. در نسخه به روز شده این قابلیت به بخش های مختلف سیستم عامل تسری داده شده است. به روزرسانی برنامه اخبار و اپ استور از جمله دیگر قابلیت های سیستم عامل یادشده است.

    علاقمندان برای کسب اطلاع از دیگر ویژگی های جدید سیستم عامل های اپل باید تا ساعت 10 صبح روز دوشنبه 4 ژوئن به وقت محلی آمریکا منتظر بمانند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر